Sijauspatja pestään, jos vahinkoja tulee.Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:niin mä vain pelkään patjojen puolesta että tulee lapsilla niihin vahinkoa yms.Koska kuitenkin sinne kömpivät aina välillä.
No meillä on ihan sama mihin mennään matkaa se 40km kaupunkiin jossa on useampia ´liike kai ehkä...pitänee googlettaa sitäkin.
Ei kahden hengen sijari mahdu koneeseen joten hankalaksi se pesu kyllä menee.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Sijauspatja pestään, jos vahinkoja tulee.Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:niin mä vain pelkään patjojen puolesta että tulee lapsilla niihin vahinkoa yms.Koska kuitenkin sinne kömpivät aina välillä.
No meillä on ihan sama mihin mennään matkaa se 40km kaupunkiin jossa on useampia ´liike kai ehkä...pitänee googlettaa sitäkin.
Patjan päälle on myös aikuiseille myynnissä semmosia suoja"lakanoita" mikä me ostettiin kun ei tot meiän patjaa pysty pesemään eikä viittis heti ostaa uutta. Me ostettiin patjan kanssa samaa sarjaa eikä hiosta mut hintaakin oli pelkällä suojalla 100e. Kodin ykkösessäkin oli ja makso alle 20e (tosin ton näin vast sit kun oli omaamme jo ostettu), tiedä sit et onko samaa materiaalia kun en lasten muovitetut et hiostaako kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:niin mä vain pelkään patjojen puolesta että tulee lapsilla niihin vahinkoa yms.Koska kuitenkin sinne kömpivät aina välillä.
aijaa...mielenkiintoista...Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:Patjan päälle on myös aikuiseille myynnissä semmosia suoja"lakanoita" mikä me ostettiin kun ei tot meiän patjaa pysty pesemään eikä viittis heti ostaa uutta. Me ostettiin patjan kanssa samaa sarjaa eikä hiosta mut hintaakin oli pelkällä suojalla 100e. Kodin ykkösessäkin oli ja makso alle 20e (tosin ton näin vast sit kun oli omaamme jo ostettu), tiedä sit et onko samaa materiaalia kun en lasten muovitetut et hiostaako kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:niin mä vain pelkään patjojen puolesta että tulee lapsilla niihin vahinkoa yms.Koska kuitenkin sinne kömpivät aina välillä.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel