PATAPUM KANTOREPUSTA ja Yamostakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Millainen on PATAPUMIN pääntuki? Mihin se kiinnitetään ja miten, jotenkin se verkko näyttää inhalta, onko se sellaista karkeaa materiaalia? Täällä vaan pähkäilen tilaanko Yamon vai Patapumin, ja ainut mikä enää askarrutta on se pääntuki, eli kummassa se on parempi? JA onko muuten tosi että PAtapumiin ei saa yksin laitettua lasta tuonne selkäpuolelle?

meillä Patapum ja verkko ei oo käytetty juuri lainkaan. Se tulee neppareilla kiinni. Mun mielestä ei kovin kätevä systeemi se verkko, joten on jäänyt käyttämättä. Harvemmin lapsi on nukkunut kyydissä.

Selkään saa yksinkin. Tosin se on vähän hankalampaa kuin eteen. Jos lapsi osaa ottaa kaulasta kiinni, on laittaminen helpompaa, muuten joutuu itse kumartelemaan eteenpäin, että lapsi tipu selästä kiinnityksen aikana. Mä olen tehnyt pienemmän kanssa niin, että toisesta kädestä kiinni ja vastapuolen olkahihna paikoilleen ja sit sama toisinpäin.

Tätäpä mä just mietinkin kun kuulin yhdeltä toiseltakin äidiltä että pääntuki jäänyt käyttämättä kun oli hänen mieletä huono. Ehkä mä sitten ostan mielummin ton Yamon. Vrsinkin jos selkäpuolella kantaa ja lapsi nukkuu niin olishan se hyvä jos olis kunnon pääntuki.

Yhteistyössä