pastaa&riisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurora

Vieras
Heips!

Uusavuton kyselee:
Tietääkö kukaan milloin vauvalle voi tehdä soseita makaronista tai keitetystä riisistä? Voikohan ne soseuttaa keittämisen jälkeen, onnistuuko sauvasekoittimella? Makaronihan on vain jauhoja ja vettä, joten ongelmaa ei pitäisi kai olla? Saataisiin hieman vaihtelua ruokavalioon...

Samaa tässä olen miettinyt...

Ajattelin vielä kokeilla pojalle tomaattia ensin (meillä, kun on näitä ongelma ihon kanssa) ja sitten jonkun aikaa siitä kokeilen vielä vehnän sopivuutta ja sittenhän vois tehdä ihka oikean pastakastikkeen, kun laittais myös tomaattia sekaan. Teillähän ei muistaakseni lihaa syödä, mutta itse ajattelin laittaa myös sitä.

Itsekkin mietiskelin tuota, mutta katsoin juuri tuolla kaapin perällä olevia kaupan purkkeja niin Bonalla on ainakin sellaiset soseet kuin pastaa-broileria ja riisiä-broileria 5-6kk alkaen että ilmeisesti niitä voi alkaa antaan (ja eiköhän ole sama homma itsetehdyissä) samoihin aikoihin kuin lihoja... Meillä poika nyt 5kk ja viikon ja pari viikkoa ollaan satunnaisesti syöty lihasosetta kasvissoseen sijaan. Mitenkähän noiden pakastaminen siis riisin ja pastan, varmaan samalla lailla toimii kuin muutkin..? Mä olen ihan tosi surkee keittiö hommissa =P

Yhteistyössä