Turhautunut
Olen törmännyt ihmeen "passiiviseen" mieheen. Olemme tapailleet noin kuukauden ja mies yöpyy aika usein luonani. Tekisi mieli harrastaa aktiivisesti seksiä näin tuoreessa jutussa varsinkin kun hormoonit hyrrää. Kyllähän sitä sitten harrastetaan, jos vain minä teen aloitteen. Ellen tee, ei mitään tapahdu. Aiemmat seurustelukumppanini kyllä pitivät huolta siitä että seksiä harrastetaan ja useimmiten heidän aloitteestaan. Usein myös viikonloppuisin vaikka olisi känninen pubikierros takana on seksi takuulla maistunut näille aiemmille miehille. Tämä uusi tuttavuus taas useimmiten sammuu sohvalle ilman mitään mielenkiintoa "harrastella" mitään. Mies on muutenkin aika passiivinen sängyssä, hyväilyt jäävät lyhyiksi ja mitään "erikoiskohtelua" on turha odotella. Asentoja ei paljon vaihdella vaan yleensä ainut asento mitä käytetään on minä päällä, mekaanista sisään-ulos toimintaa ilman mitään yllätyksiä. Täytyy sanoa, että hän on ensimmäinen mies joka on näin saamaton sängyssä. Joskushan naisista on sanottu että "makaa aktin aikana kuin kuollut kala". Tästä miehestä voisi käyttää samaa sanontaa. Tuntuu melkein että tyydytän itseäni heppi pystyssä olevan nuken kanssa. On välillä tosi vaikeaa päästä fiilikseen, saatikka sitten saavuttaa kliimaksia. Ihmettelen suuresti miksi näin, miehellä on kuitenkin takanaan usean vuoden seurustelu ja luulisi jo osaavan käsitellä naista ja toimia sängyssä. Ei tainnut edellinenkään kumppani olla tyytyväinen jos oli näin myös ennen. Tosin, jos nainen ei ole valittanut asiasta, mies on voinut kuvitella kaiken olevan ok. Pitääkö alkaa kouluttamaan?