Pässi ukko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Mietin tässä että mikä olis fiksuinta, sitä kun ite on hermostunu niin tulee tehtyä typeriä päätöksiä niin ajattelin kysästä tästä.

Tuo ukko nyt viettäny omaa lomaa kaks päivää ja nyt lähti kolmas käyntiin, mulle jo liikaa ja sanoin että me sitten lähdetään kun ei seura kiinnosta. Ukko sitten sano että hän vaan käy parilla että ette sitten lähe sillä aikaa, ja aika vaikee uskoo tuota kun piti eilenkin käydä parilla. Sitten kun sen pari vois juoda tässä kotonakin kun muutama olut on. Sillä on tapana sillon kun lähtee niin unohtua nuo lupaukset vaikka ei se nyt usein ole otto päällä. Vetoo aina siihen että menethän sinäkin eikä hän nipota, juu kyllä käyn viihteellä mutta en montaa päivää peräkkäin tuolla istu, yks ilta ja en enään seuraavana päivä minnekään lähe.

Nyt kysynkin että lähtisittekö vai jäisittekö odottelemaan, mikä todennäköistä on niin ei tule mutta saattaa tulla? selvennykseks että ei me lopullisesti olla lähdössä vaan mummolaan pariks yöks.

Varmaankin lähtisin. Kun kerran olet pyytänyt häntä olemaan kotona eikä kyse ole siitä ettei miehesi olisi ollenkaan päässyt, niin minä menisin mummolaan enkä jäisi odottelemaan.

Yhteistyössä