Passeli palkka ?

• Viestiketjun aloittaja Hömppö
  • Ensimmäinen viesti
Hömppö
En mää palkoista mitään tiedä...Tarjottiin uudessa tehtävässä palkaksi noin 2400/ kk ja bonukset ( noin 2000 vuodessa ) päälle.
Helpohko ja kiinnostava"melkein toimistotyö"
Hyvä työnantaja, suuryritys..
Bruttosummistahan tietty puhun! Mutta onko palkka ookoo?
Ei oo ko alan koulutusta ( olen alunperin lastentarhanopettaja ) mutta kokemusta on !
..vai kokeilenko kinuta lisää ?

Hömppö
...no riittää toki..Mutta mitä knttorirotan hommista keskimäärin maksetaan ? Sepä se mietityttää.
Ettei mene liian halvalla tää henkinen pääoma = )
Mutta työ ON kiva !! Ja työkaverit. Tärkeitä asioita nekin.

vieras
No, ainakin omasta korkeakoulututkinnon vaativasta, raskaasta työstäni saan palkkaa sen 3000e brutto eli minulle kuulostaa varsin hyvältä palkalta noilla tiedoilla..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppö:
...no riittää toki..Mutta mitä knttorirotan hommista keskimäärin maksetaan ? Sepä se mietityttää.
Ettei mene liian halvalla tää henkinen pääoma = )
Mutta työ ON kiva !! Ja työkaverit. Tärkeitä asioita nekin.
kyllä mä jo ottaisin paikan vastaan miettimättä..kuitenki tulet viettämään töissä paljon aikaa niin työilmapiiri on tärkeä..mielummin itse tekisin työtä pienemmällä palkalla paikassa jossa työ on mukava ja ihmiset ihania..ku paikassa josta saa itkien tulla joka päivä pois mutta palkka olis parempi

Hömppö
Kiitos, kiitos.
Toki otan ja olenkin siellä jo keikkaillut.Halusin vain varmistaa palkkatason kun ei siitä julkisesti puhuta ja tää työ on tavallaan mulle räätälöity.
Isossa talossa on hyviä etuja mm.sairauskassa ja työterveyshuolto..Bonusta sekin.
Mullekin on arvokasta kiva työyhteisö. Olen ollut työhelvetissäkin joten osaan arvostaa tätä.

Yhteistyössä