Passaako mies teitä joka asiassa kun olette raskaana ja vaaditteko passaamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Tuli vaan mieleen kysyä, että mites muilla? Kun mulla mies sanoi yks päivä, että hän on aina luullut että kun nainen on raskaana niin hän pyytää kamalasti palveluksia tyyliin että keskellä yötä pitää lähteä ostamaan ABC:ltä suklaata tms. :D Minä en ees pyydä miestä ikinä siivoamaan yms. vaan aina on koti siivottu ja ruoat valmiina kun hän tulee töistä..ihmetteli itsekin kovasti, että miksi näin. Mielellään kuulemma auttaisi kotitöissä.Sanoin että sit saa tehdä senkin edestä kunhan vauva on syntynyt. :D

No en pyytänyt eikä passannut. Olen kyllä niitäkin tapauksia kuullut, kun ei nainen ole voinut enää imuroidakaan plussaamisen jälkeen, kun on niin rankkaa hommaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en pyytänyt eikä passannut. Olen kyllä niitäkin tapauksia kuullut, kun ei nainen ole voinut enää imuroidakaan plussaamisen jälkeen, kun on niin rankkaa hommaa :o

juu ja mitää ei voi tehä enää ku on raskaana... eihän se sairaus oo

Kyllä tekee sen mitä pyydän, jos vaan ehtii omilta töiltään. mutta tekis niin muutenkin. LÄhinnä sellasta, että hakee kellarista tarvittavaa, hakee puita, lämmittää saunan, kantaa kaikki raskaammat, kattoo lapsia jos haluan nukkua päikkärit yms. En mielestäni vaadi kohtuuttomuuksia, johon tuo yöllinen ostosreissu kai kuuluisi :D

Ei passannut ekassa raskaudessa eikä passaa tässäkään, huomaavainen on kyllä =) Eli tuo mulle teetä sohvalle, lämpimän kaurapussin hartioille, hoitaa kotihommat itsekseen jos mua väsyttää tai kuvottaa...

..paitsi tuohon alkuun lisätäkseni nyt on viime aikoina pakonkin edestä pitänyt pyytää pientä jelppaamista, kun en saa kannella mitään painavia kauppakasseja/nostella mitään.Mutta ne mies tekee kyllä yleensä ihan pyytämättäkin, kun tietää tilanteen..

Yhteistyössä