"PaskinMutsi"-kerho TERVETULOA!! (ei tosikoille)

Eli käynnistän juuri "PaskinMutsi"-kerhon jossa KISAILLAAN paskimman mutsin tittelistä joka ARVOTAAN vaikka nyt sitten jouluksi (sehän olisi oikein oiva joululahja!!) :xmas: :p
Mukaan pääsee jos esim.
-Ei kestoile :eek: )
-Ei imetä :eek: )
-Antaa muidenkin hoitaa omia lapsia (esim. mummo, siis A.P.U.A)
-Juo sauna siiderin/oluen tahi vaikka kaksi (JA LAPSETKIN ON KOTONA!!! :eek: )

Tai jotain muuta palstalla paheksuttavaa, kuten esim. synnytti kivunlievityksellä..

Tervetuloa mukaan! Listaan tähän viestiin kaikki kerhoon hyväksytyt!! ;)

p.s. ei saa pahastua jos nimen saaminen listaan kestää vaikka kuinka olisit kriteerit täyttänyt, tää saattaa olla vaikka mitä pahuuksia tekemässä.. kjähkjähkjäh.. :saint:

Kerhonjäseniä:

xxxx (vierailija)
åboriginaali
Rollolainen
Aamuäree
Yamini
vieras (vierailija)
ev (vierailija)
vieras (vierailija) (sama tai eri ei osaa sanoa ku sama nikki) :)
BKM
sipuli
nti hulina
vieras (vierailija) (taas!!!mrrrr!!)
hivenenhullu (vierailija)
S (vierailija)
mä (vierailija)
paskin (vierailija)
Vieras (vierailija) (voieitaas! Taidan seuraavasta Vieras-Vierailijasta lopettaa kokonaan "vierailijoiden" listaamisen.. Et mustat vain pääsee kerhon jäseniksi.. mrrr.. Mutta kerhon pitäjällähän on kaikki valta itsellään ja halutessaan niin voin tehdä!! kjäh.. :kieh: )
Paska äippäx3
Rane (vierailija)
letittää tuulen
mm. (vierailija)
IlmanNikkiä
(vierailija)
TuhmaHauva (vierailija)
Pamppelsson
mä (vierailija)
mie (vierailija)
Muffa
Naurukohtaus
pullantuoksu
mauku (vierailija)
Malikka
Medelin
wilsson harmaana (vierailija)
paperihiiri
vera (vierailija)
Carla (toisella yrittämällä!! :p )
Valenimimerkki (vierailija)
Tyttö naapurin
Kakkaäiti (vierailija)
Molleri
Miä (vierailija)
Pahis (vierailija)
firequeen (vierailija)

No mä join eilen yhden puolen litran siiderin JA puolen litran oluen, vaikka LAPSET oli KOTONA! Eikä ainoastaan omat, vaan myös kaverin kolme lasta! Pidin VAUVAA sylissä ja toisella kädellä kallistin tuoppia!!!

Sitten mä annan mun melkein 4-vuotiaan katsoa Ice Agea vaikka se on K-7!!!

Ja ehkä pahin: mun lapsi on ollut VIRIKEHOIDOSSA!!!

Pääseekö mukaan? Oon kyllä kestoillut ja täysimettänyt ja taaperoimettänyt, ja saanut lapset siveästi aviossa enkä horoillen avoliitossa, mutta silti...

Äree ilmoittautuu kisaan krapulaisena.

Juon olutta saunassa jopa lasten nähden.
Istutan ne teeveen ääreen että saan työrauhan.
Minä EN istu hiekkalaatikon reunalla |O
Annan 6 ja liki 3 vuotiaan ulkoilla keskenään.
Ääneni raikaa tarvittaessa
Lapset saavat syödä aamupalaksi pullaa. Minä EN aamuisin ala änkkäämään asiasta vaan mulkoilen kahvikupin reunan yli ja pyydän vain hiljaisuutta.
Huusin ja vaadin kivunlievitystä synnytyksissä.
Vanhempi lapsi oli virikehoidossa pitkään vielä nuoremman sisaruksen syntymän jälkeenkin.
Käytän häpeämättä hyväkseni naapurissa asuvaa anoppia lastenhoidollisissa tehtävissä. Yöhoitoa myös.

- Synnytin kivunlievityksellä
- Jälkikasvu on syntynyt avoliitossa
- En kestoile
- Annan isovanhempien hoitaa lasta
- Meillä ei ole aina paikat tiptop, kissankarvaa löytyy useasti koska en jaksa imuroida päivisin

Tekeekö omat paheet myös listaa edustavammaksi jotka ei suoraan liity lapseen? Jos juu
- En meikkaa
- En käytä väriltään toisiinsa sopivia vaatteita

Lista on lyhyehkö, mutta jos osallistujia ei ole tarpeeksi, eiköhän silläkin voi päästä jo kärkisijoille. :D

Antaako perhepeti lisää (miinus)pisteitä?

vieras
Mun pahin moka on ollut ehkä se, että oon antanut vauvalle velliä ja vauva on nukkunut läpi yön yhdellä syötöllä jo monta viikkoa.. Sain just tietää että huono äiti = hyvin nukutuista öistä pitävä äiti!

ev
- vien lapsia hoitoon joskus vaikka minulla olisi vapaapäivä
- en lue niille iltasatuja
- olen imettänyt max 5kk
- olen juonut kotona saunakaljan jos toisenkin
- olen syöttänyt lapsilleni eineksiä

vieras
mä imetin 3 kk vaan, en käytä kestoja, vauva käy noin kerran kuussa mummolassa yökylässä ja en jaksa ulkoilla ihan joka päivä... ja joo otan siiderin tai parikin vaikka lapsi on kotona nukkumassa. Ajatella!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä imetin 3 kk vaan, en käytä kestoja, vauva käy noin kerran kuussa mummolassa yökylässä ja en jaksa ulkoilla ihan joka päivä... ja joo otan siiderin tai parikin vaikka lapsi on kotona nukkumassa. Ajatella!
lisään listaan vielä että otin sekä epiduraalin että käytin myös ilokaasua synnytyksessä ja hermostun myös joskus kun lapsi sadannen kerran kiemurtaa hanskat kädestä pukiessa. Pääseekö kerhoon? :D

vieraw
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Meillä tänään oli pussimuussia.Hyvä äiti ei koskaan, MISSÄÄN tilanteessa anna puolivalmisteita
Terve ihminen ei muutenkaan käytä pussimuusia! :x :x :x

Voiko oksettavampaa silsaa olla. Jollei jaksa tehdä perunamuusia kunnolla, perunat KOKONAISINA kiitos!

Mulla on lapsia kahdelle eri miehelle.
Imetin todella vähän aikaa ja vihasin joka hetkeä.
Olen tehnyt abortin jota en koskaan ole katunut.
Tykkään käydä bilettämässä jos lapset ovat hoidossa.
Näiden pitäisi jo riittää!

pääsekö mukaan...
-en oo imettänyt
-en oo synnytänyt (sektio)
-käytetään kertiksia+puhdistusliinoja
-ei nukuta perhepedissä
-oon juonut kun lapset on kotona (viimeksi eilen join 3kaljaa)
-aloin antaa velliä 7viikon ikäselle...
-mummolla hoidossa sillon tällöin vein kuopuksen tarhaan 1v5kk ikäsenä

ai niin mulla on eri isät lapsilla enkä ole ollut naimisissa :|

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Imetin todella vähän aikaa ja vihasin joka hetkeä.

Tykkään käydä bilettämässä jos lapset ovat hoidossa.
Minulla nämä samat. + että minun lapseni eivät ole sukua toisilleen = heillä on 10 vuotta ikäeroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä en oikeastaan ole edes mikään äiti, kun mun lapset on syntyneet (tai ei oikeastaan edes syntyneet, kun ei se mikään synnytys ole) SEKTIOLLA.
Ai, taidat ollakin sitten ns. virkaa tekevä, eli vt. äiti.
juuh,mä olen eräänlainen äidyke. :heart:

Lisään tähän että tämä paska mutsi käytti särkylääkkeitä raskausaikana, vaikeaan migreeniin ja lääkärin valvonnassa mutta paska mikä paska, koska ne kunnon äidit vaan ajattelee sitä vauvaa ennen kaikkea :saint:

hivenenhullu
hmm, lapsi kyllä syntyi avioliitossa ja pakonedestä ilman kivunlievitystä mutta noin muuten kriteerejä:
- imetin vain osittain ja sekin loppui 3kk iässä...
-ei olla edes kokeiltu kestoja...
-lapsi nukkunut oamssa huoneessa 5kk ikäisestä lähtien ja sitä ennen omassa pinniksessä...
-olen mieluummin nukkunut päiväunia kuin siivonnut kotia (edelleenkin teen niin)
-lapsi saa syödä nakkeja,valmis pitsoja ja muita eineksiä jos olen laiskalla tuulella
-lapsi saa syödä vanukkaita, ja sillä on namipäivä (ikää vasta 2,5v)
-lapsi on ollut itekseen takapihalla leikkimässä reilu 1v lähtien...
-menin tekemään vuoroja töihin lapsen ollessa 5kk ja osittaista listaa kun lapsi oli 9kk ja kokonaan lapsen ollessa 1v
-lapsi ollut yökylässä:isovanhemmilla,tädillä,kummitädeillään, mennyt tarhaan 1v5kk ikäisenä... ja on siellä tarhassa 20-24 tuntia kerrallaan...
-pahimpana kaikista: mä erosin lapsen isästä oman onnellisuuteni takia lapsen ollessa 1v4kk

Alkuperäinen kirjoittaja paskin mutsiko:
Mitkäs sun kriteerit jäsenyydelle on ap? Täytätkö itse vaatimukset?
No täytän vissiin!! :kieh:
-Nukun yöni melko hyvin!! (paha paha) :eek:
-En vaunuile, ainoastaan terassilla hyssyttelen vauvaa
-Annan PULLOSTA RUOKAA!!!

Mut en mää voi jatkaa tota listaa ku eihän täs ois mitään iloa jos mun avaamassa kerhossa minä voittaisin!!! :whistle: ;)

Yhteistyössä