E
ette ehkä tajuu
Vieras
päästiin miehen kanssa ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen yhteiselle lomalle. mentiin ekana sen kavereille pelailleen juomaan ym. aikamme kun oltiin siinä iltaa istuttu päätettiin mennä baariin jatkoille ekana kaikki meni tosi hyvin ja oli mukavaa tansittiin ym . sit kun baari oli menossa kiinni 2 jätkää tuli jutteleen mulle mun mies ja sen kaveri oli viel sisällä juomassa juomat loppuun me siin sit juteltiin ihan niitä näitä sit vähän ajan päästä mun mies tuliki sit siihen ja se sen kaveri . ne 2 jätkää ja mun miehen kaveri päätti sit mennä niille pelaamaan pleikkaa no joo mentiin sit kaikki sinne tilattiin taksi ja eikä oikeen kaikki mahuttu istuun sinne niin menin sen mun miehen kaverin syliin ja siin vieres istu yks toinen jätkä jota mun oli pakko pitää polvesta kiinni kun en ois muuten pysyny siin paikoilleen .. mun mies raivostu siit ihan hiiteen ymmärrän kyllä kun päästiin taksista niin siin oliki sit setvimistä . mies lähti jonnekki niitten jätkienkaa ja menin ite sisään sit kun en löytäny sitä mun miestä .. ekana juteltiin siel sisällä sen mun miehen kaverinkaa sit yhtäkkii se toinen jätkä joka lähti mun miehen kanssa tuliki sisälle ja alko jotain yrittään mut en alkanu millekkää sille sit se lähti (ne oli mun miehenkaa salaa sopinu et tulee yrittään ja kattoo et alanko sille ... meni jonku aikaa niin se mun miehen "paras kaveri " yritti et oisin pussanu sitä ja kaikkee sanoin että en todellakaa .. sit mun mies pimpotti ovi kelloo ja tuli ihan hulluna sen päälle se oli kuullu postilaatikosta kun oltiin puhuttu siin sit nyrkit rytisi sit mun mies suostu lähteen mun kanssa mut ei voitu minnekkää siit pihasta mennä kun oltiin sen verran juotu jo jäätiin siihen pihaan jutteleen se oli ihan raivon mulle siitä kun olin siinä taksissa pitäny jalasta kiinni sitä yhtä jätkää sanoin vaan et oli vähä pakko pitää ettei kaadu. sit se "paraskaveri" tuli yhtäkkii puukon kanssa ulos ja loppu onki sit ihan historiaa .nyt ne ei oo enää missää väleis ja meijän välis on joka päivä toi jalast pitäminen en oo tän jälkeen halunnu enää mennä minnekkää lomalla