Paskaks vaan kuin ei oo oma(kauppojen autokärryistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Käytiin tänään yhdessä marketissa ja siinä oli rivissä näitä autokärryjä.Ainoassakaan ei ollu rattia joistain oli ovi pois :o Herää kysymys miten ne pääseekin tollaseen kuntoon? :/

Viime viikolla kun käytiin kaupassa niin 2 lasta istu leluosaston lattialla, söi karkkia pussista ja vieressä oli avattu lego paketti ja lapset leikki legoilla :o Mä veikkaan että niillä ei ollu omat legot kaupassa mukana..

Ei kaikkia vaan kiinnosta.
Meillä meni kerran kauppareissu vtuiksi kun en tajunnut kurkata niihin kärryihin ennen kuin poika kiipesi niihin. Poika sanoi että äiti, täällä on vettä. Oli joo, niihin kärryihin oli pissitty. Oli varsin mukavaa riisua jätkä ja kuljettaa se autolla kotiin vaihtamaan kuivat vaatteet ennen uutta kauppareissuyritystä.

Vahinkoja nyt voi sattua mutta olisi voinut siivota lapsensa pissat...

Mäpä kävin maksamassa pojan tuoremehun ennenkuin annoin sen sille, poitsulla oli kauhia jano, tyytyväisenä joi tuttipullosta ja sit nukahti. Ja äiti sai rauhassa kiertää kauppaa :) (kassalle mennessä muistelin mielessä juttuja avatuista mehuista, karkkilaatikoista ja jädeistä yms mistä täällä on keskusteltu, ja taputin henkisesti itseäni olalle: hyvä minä)

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Oon kans joskus miettiny samaa.Sitten ne on vielä niin p.askasia etten vaan taho käsittää mitä niillä oikein tehdään??

Tuskin niitä kovin usein pestään, joten pikkuhiljaa sinne kertyy vaikka mitä :x Ja auto kärryt ovat varmaan kovassa käytössä, rattia väännetää, aen päällä maataan, oven päällä kiikutaan. satoja ja taas satoja kertoja, ei nekään loputtomiin kestä.

Yhteistyössä