PASKA PASKA PASKA :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :( :( :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:( :( :(

Vieras
Pitäs lukea vissiin sähköpostit useemmin.

Hain yhtätyöpaikkaa ja nyt en 2 viikkoon ollut lukenut sähköposteja, eiköhän mulle ollut tullut pyyntö TYÖHAASTATTELUUN! Paska! Ja mä oon niin kauan ettinyt töitä, paska :(

Alkuperäinen kirjoittaja Piu:
Juu no kyllä kannattaisi lukea...mutta kurja kuitenkin että kävi noin.

Niinhän nuo kannattais, mulle tulee vaan yleensä roskapostia, en siis paljoa sähköposteja laittele. Siksi en oo vilkaissut, ajattelin että soittavat tuolta kun laitoin puh numeron, :( Oma moka.

Alkuperäinen kirjoittaja tsuippeli:
Musta on ihan tyhmää, että tollasia asioita hoidetaan s-postilla. Ite ainakin soittaisin haastatteluun kutsuttaville.

Oisin soittanutkin, ilmoituksessa kuitenkin luki näin:

" hakemukset voi laittaa sähköpostitse /
postitse. "

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tsuippeli:
Musta on ihan tyhmää, että tollasia asioita hoidetaan s-postilla. Ite ainakin soittaisin haastatteluun kutsuttaville.

Oisin soittanutkin, ilmoituksessa kuitenkin luki näin:

" hakemukset voi laittaa sähköpostitse /
postitse. "

ei kun mä tarkoitin tuota työnantajaa, olisi ollut fiksumpaa soittaa ja näin varmistaa, että viesti tavoittaa sinut

Alkuperäinen kirjoittaja Piu:
Vai ootko vastannut puhelimeenkaan? Kyllä kai yleensä ensin soitetaan ja sitten vasta s.postilla tavoitellaan jollei vastaa puhelimeen.

Olen, vastaan aina puhelimeen kun soitetaan. Jos en kerkeä vastaamaan soitan takaisin aina jo numero äkyy, tarkistin puhelimen logista, eikä tuntemattomastakaan numerosta ole tullut puheluita.

Laitoin viestiä takaisin, kysyin vielä paikasta. Heillä oli myös tullut uusi työhakemus, hieman eri tehtävään, mutta soveltuu myös minulle. Kysyin samalla myös siittä. Sanoin etten ole päässyt koneelle.

Ärsyttää kun ei voi soittaa, en kehtaa kun hakemuksessa pyydetään kirjeitse tai sähköpostilla hakemuksia.

Uusimmat

Yhteistyössä