paska juttu...

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Joku kundi tuli äsken koputtaa tohon rekan oveen ja kysy et mihinkä olen menossa ja mä sit sanoin et en minnekkään ennen huomis iltaa. Kysyin sit et mikä hätänä, niin tää kundi sano et siltä on kännykkä ja rahat viety ja sen pitäis päästä pihtiputaalle, minne on varmaan jotai 150km täälä...
olihan se aika jurrissa ja noin, mut kysyin siltä et mikäs on suunnitelma? Niin se vaan sano, et se koittaa päästä putkaan yöks... ja koittaa huomenna sit saada kyytiä. aika ankee meiniki kyllä... :|
 
emo
ellei sit vaan yrittäny jotain ilkeetä...miks kukaan haluais 150km päähän kadonneesta omaisuudestaan ja miks ei jo olemennyt poiisiasemalle jos kerran oli viety. olishan ne sen hoitanu lämpöseen.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Et tietäis sitten ketään rekkakuskia joka sen vois ois voinu ottaa kyytiin?
Samaa mietin :whistle:
no en kyl tiedä ja tää raahe on vielä kait sellanen paikka et täälä ei oo mtn 24h asemaa et vois mennä sinne kyttää ja kyselee... Ja mullakaan ei oo ketään työkaveria joka täälä päin ajelis...

Mä en kyl varmaks tiedä et onks se itte hukannu ne kamansa vai onko ne viety...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Et tietäis sitten ketään rekkakuskia joka sen vois ois voinu ottaa kyytiin?
Samaa mietin :whistle:
no en kyl tiedä ja tää raahe on vielä kait sellanen paikka et täälä ei oo mtn 24h asemaa et vois mennä sinne kyttää ja kyselee... Ja mullakaan ei oo ketään työkaveria joka täälä päin ajelis...

Mä en kyl varmaks tiedä et onks se itte hukannu ne kamansa vai onko ne viety...

:-( Lopputulos sama.
 
Carlos74
no on... kyllä mä sen mukaani otan jos se vielä täälä huomen iltana vailla kyytiä on. ei se kuitenkaan oo multa pois missään nimessä ja kuitenkin melko varmaan sen pihtiputaan ohi ajan...
 
asuin joskus aikoinaan tampereella rekkaterminaalin lähellä ja monta kertaa teki mieli mennä notkumaan sinne siinä toivossa että olis pääsy reissaamaan, kun kerta aikaa oli ja vähän rahaakin... ja nyt harmittaa kun ei koskaan tarttunut tilaisuuteen :/
 
Carlos74
joo, toivottavasti pääsee poika kotiin...

Sillain sitä pääseekin kätevästi "liftille" et on joko jossain terminaalin luona tai sit huoltsikalla, näillä rekoilla kun ei mielellään sillain huvikseen pysähdy. Tietty joskus olen kyllä pysähtynyt ihan täydestä vauhdista ja varmaan peruuttanutkin kohteen luokse ;)
 

Yhteistyössä