Paska ja kusi ei tule, mikä avuksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paskatarve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paskatarve

Vieras
Olen 37-vuotias Marko tarvitsen välittömästi apua menen vessaan niin paska ja kusi ei vaan tule. Voin istua siinä ties kuin kauan ja paska ei tule.
Sain yhden pökäleen tulemaan tunnissa teki tiukkaa..
Pitäisikö minun kaivaa paska pois ja tunkea sormi pippeliin vai mitÄ!??!?!
Olen aivan avuton kunnes paska tulee.
vinkejä?
 
Osanottoni. Sulle käy vielä huonosti :(
very_constipated-2076.gif
 

Yhteistyössä