PAS

HEI!
Toinen ivf- hoito on nyt menossa ja juuri sain passista negan. Vielä olis yksi ainokainen pakkasessa ja haluasinkin nyt kysellä teiltä, onko ns. kepulikonsteja jolla alkio saadaan kiinnittymään. Punaviinit, vyöhkyketerapia, raskausvitamiinit
kaikki on ollut nyt käytössä.
Olen jostain lukenut alkionkuoren avauksesta. Onko siittä mitään apua ollut ?
Itsellä rupeaa olemaan hyvin epätoivoinen olo kiinnittymisen suhteen.
Joten kaikki neuvot otetaan vastaan.
 
Punaviini kannattaa unohtaa (lääkäri sanoi Felicitaksessa) ja muut poppaskontit MUN mielestä. Mahdollisimman terveellistä ruokavaliota ja normaalia eloa.

Alkiokuoren avauksesta ja blastoviljelystä kannattaa jutella lääkärin kanssa. Hyvin yksilöllistä missä tapauksissa auttaa. Uskon että vielä löytyy keinoja!!! :heart:

Jaksamista!
 
Kyselin tätä samaa asiaa lääkäriltä, ja hän vain totesi silloin, että yleensä riippuu niin paljon alkiosta, että lähteekö jatkamaan, että siihen ei oikein voida vaikuttaa. Toisaalta terveellisestä elämäntavoista ei koskaan ole ainakaan haittaa. Itse olen yrittänyt syödä entistäkin monipuolisemmin, siirtynyt kahvista teehen jne. En kyllä usko että näillä toimilla on ollut raskautumiseen vaikutusta. Vitamiineja olen myös kokeillut jos jonkin moista, mutta nyt vähään aikaan en ole niitä popsinut, kun alkoi tuntumaan turhalta. Omenaviinietikka on yksi poppakonsti, josta täälläkin on kerrottu. Ostin sitä jo joskus vuoden vaihteessa, mutta mitään kuuria en ole sitä ottanut. Nyt viime viikkoina lähinnä käyttänyt salaattikastikkeessa.

Tsemppiä ja plussapuhureita, jospa se viimeinen olisi myöskin se paras tällä kertaa!
 
En keksi mitään muuta erilaista tässä hoidossa kuin bevita. En ole aikaisemmin syönyt mitään vitamiineja ja nyt kävin hakemassa sen. Kysyin apteekista sellaista vitamiinia, jossa olisi foolihappoa runsaasti taikka tarpeeksi. Se on yleensä sellainen vitamiini, jota käytetään raskauden alkuvaiheessa.

Paljon tseemppiä Anna76
 

Yhteistyössä