Pas takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ludde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ludde

Vieras
Nyt on sit taas yksi pas takana ja 21.3 selviää tulos. Kuinkahan sitä jaksaa odottaa. Stressaa jo nyt ja olen taas niin pessimistinen että!!! Sit mietityttää et vaikuttaako riehuminen alkion kiinnittymiseen? Kuitenkin tulee tuon pojan kanssa touhuttua ja hilluttua niin vaivaa ajatus et jos se jotenkin vaikuttaa. Tosin maalaisjärkeni(jos sellaista on) sanoo et ei vaikuta mut en haluais riskeerata mitään. Äh...kun sais ajatukset jotenkin pois tästä mahasta...

Joo toi pessimismi kuuluu asiaan. Onhan se tapa suojellaa ittensä. Ku ei odota mitään tai pelkää pahinta nii ei ei sit satu niin paljoo jos saa huonoi uutisii. Se ei vaan toimi :\| Pettymys on kuitenkin paha.
Nyt häntä pystyyn ja mahdollisimman normaalii elämää :hug:

Mulla oli samaa pessimismiä pasin jälkeen,olin täysin varma että kuukautiset alkaa,oli sellainen tunne vahvasti.En uskaltautunut saunaankaan kun ajattelin että lämpö ei ole hyväksi.Ajatukset pyöri koko ajan masun ympärillä.Sitten tein raskaustestin liian aikasin hätäpässäni ja silloin näytti negaa joka sitten myöhemmin osoittautuikin plussaksi!Joten hermoja odotteluun,pidetään peukkuja! =)

Yhteistyössä