PAS onnistumisia???

Olen menossa pakastetun alkion siirtoon( tosin vasta kesäsulkujen jälkeen) ja haluaisin tietää että kenellä on tärpännyt tai ei tärpännyt pakastetulla alkiolla???Meillä 3-vee poika koeputkihed. joka siirrettiin tuoreena. Onko pakastetulla alkiolla toivoa,kun tuntuu että usein näkee juutuja vain epäonnistuneista Passeista???Pelottaa.. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 16:49 tulppaani kirjoitti:
pihalla nukkuu vaunuissa pas-poika.ikää 4kk. tuoresiirroista ei tärppejä ja pas tuotti tulosta.olin kans varma ettei pas onnistu..
Wau,hienoa ja onneksi olkoon myös! Näyttää molemmat siis toimivan ja hyvä niin.. =)

Miellä eka ivf ei tuottanut tulosta, mutta nyt mahassa aiheuttaa pahoinvointia pakkasukko, rv 5 + 2. Ajattelin myös, että ei se pas varmaan tärppää, kun ei ivf:ssä ollut mitään kiinnittymis yrityksiäkään. Mutta toisin kävi, onneksi.

tulppaani
poikamme on erittäin kuumaverinen pakkaus(niinkuin monesti vauvat ovat) ja ollaan mieheni kanssa naureskeltu että taitaa poika tarjeta vähän normaalia paremmin koska on käynyt pakkasessa...heh...vitsi vain

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 20:43 tulppaani kirjoitti:
poikamme on erittäin kuumaverinen pakkaus(niinkuin monesti vauvat ovat) ja ollaan mieheni kanssa naureskeltu että taitaa poika tarjeta vähän normaalia paremmin koska on käynyt pakkasessa...heh...vitsi vain
Meillä sama homma,neiti 1 v ja kovasti "kuuma pakkaus".Tuore ei onnistunut,kolmas pakaste tärppäs =)

Tosi paljon onnea kaikille onnistuneille! Kiitos tosi paljon kun laitoitte omia kokemuksianne, auttaa taas jaksamaan ja yrittämään..Tuli hiukan mutkia matkaan ja ajattelin jo et lyön hanskat tiskiin..Ei taida kuitenkaan olla vielä se aika,eli kannattaa yrittää! Ihania hellepäiviä kaikille huuruisten kuumakallejen vanhemmille! laittelen sitten kuulumisia kun pääsen tositoimiin.Toivottavasti voin syksyllä kirjoitella samaa kun te... =)
Voimia ja onnea (!) kaikille joilla yritykset menossa :hug: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:37 HuliHumppanpuli kirjoitti:
Kaksi tuoresiirtoa ei onnistunut. Kolme ekaa pas:ia ei onnistunut.

Nyt meillä on yksi pakkastyttö (1v6kk) ja pakkaskaksoset tulossa (rv 36+2) :heart: :heart:

Onnea vaan yritykseen, sitkeitä sissejä ne pakkasesta selvinneet =)
Kysyisin vielä,että miten kaksoset,tai siis laitoitteko kaksi alkiota vai jakautuiko yksi? Miltä tuntuu (hmm isolta varmaan) nyt kun tuleekin kaksi?

Ritva-Kyllikki
Meillä ei tuoresiirrot koskaan onnistuneet, mutta ensimmäinen pas tuotti tuloksen. Poika on puolivuotias. Minä uskon nimenomaan passiin. Meillä se tehtiin luonnolliseen kiertoon. IVF-tuoresiirroissa koko kroppani on hormoneista niin sekaisin, ettei mikään silloin kiinnity.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 15:39 Patjarikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:37 HuliHumppanpuli kirjoitti:
Kaksi tuoresiirtoa ei onnistunut. Kolme ekaa pas:ia ei onnistunut.

Nyt meillä on yksi pakkastyttö (1v6kk) ja pakkaskaksoset tulossa (rv 36+2) :heart: :heart:

Onnea vaan yritykseen, sitkeitä sissejä ne pakkasesta selvinneet =)
Kysyisin vielä,että miten kaksoset,tai siis laitoitteko kaksi alkiota vai jakautuiko yksi? Miltä tuntuu (hmm isolta varmaan) nyt kun tuleekin kaksi?
Kaksi alkiota on aina laitettu pakkassiirrossa (paitsi ekalla kerralla, kun se toinen ei selvinnyt sulatuksesta). Jotenkin miehen kanssa ounasteltiinkin kaksosia ja niinhän siinä sitten kävi :D Ihanalta se tuntuu, varsinkin nyt, kun ollaan jo toooosi hyvillä viikoilla! Onhan niitä raskausvaivojakin tietty jopa tuplaten, mutta eiköhän se lopputulos kruunaa koko homman :heart:

Niin teillähän on sitten kohta kaksi ihanaa kesävauvaa..Ei voi oikein enää lapsettomuudesta valittaa :heart: =)
Voin uskoa että raskaus on suht rankkaa kahden kanssa,meillä pari ystäväperhettä joilla on luomukaksoset..Hyvin ovat pärjänneet kahden ja kolmenkin kanssa,joten lopputulos kuittaa kyllä kärsimykset =)
Meillä kolme alkiota pakastettu samaan ja jos kaksi selviää sulatuksesta,joudutaan miettimään montako laitetaan ...

toivoa on!! Juuri testasin plussan ensimmäisen PAS:n jälkeen. Ensimmäinen tuoresiirtokin onnistui, poika 1v 2kk. Laskettu aika on maaliskuun alkupäivinä. Saadaan juuri sopiva ja toivottu ikäero lapsille, eli vajaa 2 vuotta. Onnesta ihmeisään :)
Onnea myös muille samassa tilanteessa oleville sekä lasta toivoville, toivoa ei kannata menettää!! :hug:

aitiliini83 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 11:46 äiti kirjoitti:
toivoa on!! Juuri testasin plussan ensimmäisen PAS:n jälkeen. Ensimmäinen tuoresiirtokin onnistui, poika 1v 2kk. Laskettu aika on maaliskuun alkupäivinä. Saadaan juuri sopiva ja toivottu ikäero lapsille, eli vajaa 2 vuotta. Onnesta ihmeisään :)
Onnea myös muille samassa tilanteessa oleville sekä lasta toivoville, toivoa ei kannata menettää!! :hug:
Heisan!
Mullakin onnistui ensimmäinen tuoresiirto...tyttö nyt 1v 8kk ja nyt mullakin Passissa toissapäivänä plussa...kaksi alkiota siirrettiin...
Meillä taitaa syntyä vauvat samoihin aikoihin jos hyvin menee =)

Helmi2
Hei,

Pää pystyyn vaan! Meillä kaksi ivf:ää, joista kumpikaan ei onnistunut. Tästä sisuuntuneena päätettiin yrittää heti yhden kierron jälkeen pakaste alkion siirtoa. Onnellisesti kävi, nyt viikolla 36. Kohtuun siirrettiin kaksi alkiota, joista toinen kiinnittyi.

Toivotaan, että sinulla myös onnistaa =)

Hyvää kesää, toivottaapi Helmi2

Hei!
Myös mulla hyvä kokemus PAS:ta. Meil kaks IVF-hoitoa vuonna 2003 joista ekassa ei tullut kuin kaksi huonoa alkiota eikä niistä tullut mitään sen enempää. Toisessa tuli 10 alkiota joista viisi ns. huippuluokan, ja yhdestä huippuluokan alkiosta tuli yksi huippuluokan poika (8/04). Nyt plussasin 22.6 ekan PAS:n jälkeen eli nyt viikkoja on vasta n kolme. Olin todella yllättynyt positiivisesta testistä ja nyt pelottaa paljon enemmän kuin eka raskaudessa! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ett mekin saadaan maalislapsi!

olipa mahtava lukea noita onnistumisia.meillä on näillä näkymin syyskuun alussa pas.yhtään tuoresiirtoa ei ole tehty kun tuo elämäntilanne oli silloin sellainen että kaikki (3) pakastettiin...

Hei Patjarikko!
Myös minä olen menossa syksyllä ekaan PASiin. Ja jänskättää niin pirusti. Todennäköisesti siirto menee syyskuulle jos kaikki menee hyvin, kesätauko Lahdessa päättyy vasta elokuun puolivälissä. Keväällä yritimme normaaliin kiertoon, mutta siirtopäivä olisi osunut sunnuntaille. Kyllä suututti. Nyt olen lomalla saanut vähän etäisyyttä asioihin ja lähdemme taas syksyllä uudella innolla hoitoihin.
Rutkasti tsemppiä sinulle ja pidetään meille molemmille -ja KAIKILLE palstalaisille- peukut pystyssä ja toivotaan voimakkaita plussatuulia.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 09:46 ST78 kirjoitti:
Hei Patjarikko!
Myös minä olen menossa syksyllä ekaan PASiin. Ja jänskättää niin pirusti. Todennäköisesti siirto menee syyskuulle jos kaikki menee hyvin, kesätauko Lahdessa päättyy vasta elokuun puolivälissä. Keväällä yritimme normaaliin kiertoon, mutta siirtopäivä olisi osunut sunnuntaille. Kyllä suututti. Nyt olen lomalla saanut vähän etäisyyttä asioihin ja lähdemme taas syksyllä uudella innolla hoitoihin.
Rutkasti tsemppiä sinulle ja pidetään meille molemmille -ja KAIKILLE palstalaisille- peukut pystyssä ja toivotaan voimakkaita plussatuulia.. =)
Moi! Samoin pitkän tauon jälkeen syksyllä PASsiin menossa. Toukokuussa meni ohi, kun siirto olisi mennyt sunnuntaille, kesäkuussa oli perheen lomamatka ja heinäkuussa klinikka ei tehnyt PASseja silloin kuin meillä olisi ollut aika. Toivon, että elokuulle saataisiin vihdoin PAS-yritys. Meillä on yksi viisivuotias esimerkki onnistuneesta PASsista, joten - toivo on korkealla. Tuoresiirto ei onnistunut, mutta PAS onnistui. Meillä on vielä niitä kuuden vuoden takaisia alkioita jäljellä, mikä onkin ihan hyvä, kun ikääkin alkaa olla.

Tsemppiä, onnea ja jaksamista kaikille hoidoissa kävijöille!

(olen muuten kirjoitellut nimimerkillä Salamanteri tänne palstalle, nyt rekisteröidyin tällä nikillä)

Muistan sinut patjarikko salamanterina. Meillä on myös maaliskuisesta ivf:stä pakkasessa huuruneniä. Toivon totisesti että joku tulevista siirroista onnistuisi. Huomanette, puhun monikossa. :D Taidan olla aika pessimisti. Joka tapauksessa kesä on ollut ainakin minulle rentouttavaa aikaa. Tänään kun luin täällä viestejä pitkästä aikaa, tietynlainen "vanha" paha mieli nosti hieman päätään. Ja myöskin eräällä tavalla päättäväinen asenne, että minähän en anna vielä periksi. Voimia tässä tarvitaankin, mielenvoimaa. Ollaan yhteyksissä! Ja runsaasti halauksia kaikille muillekin lapsettomuuden kanssa painiville. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 20:16 ST78 kirjoitti:
Muistan sinut patjarikko salamanterina. Meillä on myös maaliskuisesta ivf:stä pakkasessa huuruneniä. Toivon totisesti että joku tulevista siirroista onnistuisi. Huomanette, puhun monikossa. :D Taidan olla aika pessimisti. Joka tapauksessa kesä on ollut ainakin minulle rentouttavaa aikaa. Tänään kun luin täällä viestejä pitkästä aikaa, tietynlainen "vanha" paha mieli nosti hieman päätään. Ja myöskin eräällä tavalla päättäväinen asenne, että minähän en anna vielä periksi. Voimia tässä tarvitaankin, mielenvoimaa. Ollaan yhteyksissä! Ja runsaasti halauksia kaikille muillekin lapsettomuuden kanssa painiville. :hug:
Tai itse asiassa Salamanterina kirjoittelin ennen ja Vaniljatäti nyttemmin. Hei kuule nyt tsempataan toisiamme kesätauon jälkeen ja kaikki sormet ja varpaat ristiin pakastevauvojemme puolesta. Mustakin kesä on ollut itseasiassa ihan rentouttavaa ja mukavaa, vaikka etukäteen olin ihan synkeänä kun tajusin, että vasta syksyllä pääsee edes yrittämään siirtoa. On tässä vähän itselläkin epäuskoa, että voivatko ne alkiot vielä kuuden vuoden jälkeen "toimia", mutta niin se lääkäri vakuuttaa, ettei sillä pitäisi olla väliä.

patjarikko harmaana
Joo eka PAS meilläkin lähestyy. Menkat loppu just ja seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus tehdä PAS. Mietityttää vaan noiden alkioiden määrä, kun niitä on samassa kolme ja sitten ei olekaan yhtään jäljellä..Mitä te muut meinaatte tehdä syksyn PAS:sissa?
Kiitos ja onnittelut kaikille PAS.seissa plussaneille! Toivottavasti meidän perhe pääsee joukon jatkoksi syksyllä!

Tsempataan toisiamme ja jaeskellaan kokemuksia matkan varrella :hug:

( toivottavasti saadaan laittaa kukkia iso kasa tänne)

Kipinä
Meillä on 13 alkiota pakasteessa, seitsemässä eri satsissa. Kahta aiomme pyytää laitettavaksi. Nyt on kp 4, klinikka aukesi kesätauolta eilen. Huomenissa soitan sinne ja kysyn, milloin ultrataan. Luonnollisella vielä yritetään, vaikka viime kierto jäi väliin, kun ovulaatiota ei tullut.
Meillä on siitä onnellinen tilanne, että klinikalla tehdään töitä myös viikonloppuisin. Tuoresiirtokin meille tehtiin vappuaattona, joka oli sunnuntai! :)
Kroppa alkaa pikkuhiljaa toipua ivf:stä, siihen meni yllättävän monta kuukautta. Myös masennus tuntuu kesäloman aikana hellittäneen, joten uudella innolla pas:iin! Tsemppiä hurjasti kaikille. Viiden vuoden tahkoamisen aikana on tullut jo tunne, että tätä tämä loppuelämä tuleekin olemaan... Toivottavasti ei sentään! Kaksosia meille kovasti toivotaan.
:wave:

jees, Vaniljatäti, mulla sattui pieni kirjoitusvirhe viime viestiin.. Eli sinut kyllä muistan salamanterina. :) On se kumma miten mieli virkistyy kun saa kunnolla ajatuksensa nollattua. Minulla on vielä ensi viikkokin lomaa ja täytyy sanoa että myös työasiat ovat mukavasti painuneet taka-alalle. Vielä siihen tulevaan siirtoon on runsaasti aikaa, joten olen päättänyt olla ajattelematta asiaa. Otetaan vastaan mitä tuleman pitää.
Kipinä: olet kyllä hyvällä klinikalla kun hommia tehdään myös sunnuntaisin.. Itse olen Lahdessa kunnallisen puolella, toimenpiteet tehdään Helsingissä Felicitas-klinikalla. Taidan vaan olla aina se kiiretön tapaus, koska ikää on "niin vähän", 27v. Eihän me olla yritettykään kuin vain viisi ja puoli vuotta.. :D Noh, peukkuja pystyyn vaan kaikille. Minulla on vahva aavistus että tulevana vuonna (ja se vuosi alkaa kun klinikat aukeavat.. :kieh: ) tulemme kuulemaan paljon plussauutisia.. =) =)
Halauksia kaikille!!!

Yhteistyössä