Puuteri Ihana kuulla, et PAS onnistui! Mitä tarkoitit sillä, että viimeksi oli vaikeuksia siirrossa? Hyviä hermoja sulle piinailuun!
Mulle tehdään sit lääkkeellinen PAS, kunhan siihen asti päästään. Nyt ei oo aavistustakaan, koska täti saattais kyläillä, koska km ilmeisesti sotki kuviot. Aiemmin km on lyhentäny kiertoa, mut nyt tuntuu, että pidentäny. Jos kaikki ok, pääsisin aloittamaan zumenonit vielä elokuussa. Mikä teillä ollu zumenoneissa annos? Mulla 3x1 /pv. Sit siirto olis syyskuun alkupuolella. No, odotellaan. Mulle ei oo edes laadittu minkäänlaista ohjelmaa klinikalta. Toiv on auki sinä päivänä, ku täti saapuu...
Kira Tuskallinen tilanne teillä. Onko siellä joku vastaanottovirkailija, jolle voisit sanoa asiasta? Mä taisin viimeks PAS:in yhteydessä olla ultrassa kp 10, mut jouduin menemään vielä uudelleen kp 13, koska kp 10 kohdussa oli vielä nestettä menkkojen jäljiltä.
Mun gyne sanoo, että zumeja voi syödä jopa 5vk. Onko jollain kokemusta siitä? Milloin sit ultrataan? Ja voidaanko siirto tehdä sit "koska vaan"? Tätä asiaa en tajua. Muuten sanottu, et siirto olis kp 19-21. Miten sit yhtäkkiä voiskin olla myöh? Riippuuko siitä, koska lug-lääkitys aloitetaan? Sori tyhmyys tässä...