parvekeverhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sun"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sun"

Vieras
Mulla on muutaman neliön lasitettu parveke eteläsuuntaan. Nyt mietiskelen sinne jonkinlaista verhosysteemmiä. Rullaverhot jonkinlaisella aurinkosuojakankaalla kiinnostaisivat. Onko kokemuksia eri laaduista /asennuspalvelusta? Itse en osaa niitä laittaa..

Meillä on ihan tavalliset bambuverhot, sellaiset kapeasäleiset (risut, oikeastaan). Auttavat kyllä ihan hyvin. Naapurilla on kankaiset pystysuuntaiset säleverhot (sellaiset, joita näkee esim. pankeissa). Meillä maksoi noin 40 euroa ja itse sai asennettua, naapuri maksoi yhteensä ehkä jotain 400 e. Minusta molemmat toimivat ihan yhtä pätevästi tehtävässään.

Me ollaan harkittu hyvin vakavasti parvekelasian tummennosta.
Taloyhtiökin jo näyttänyt vihreää valoa joten nyt kysyn onko kellään kokemuksia , onko helppo pitää puhtaana tai pysyykö se parveke asteen kaksi viileämpänä kuin ilman niitä.
Eikä minua haittaa yhtään jos kyttäävä naapuritalon asukaskaan ei enään näe meille, nythän meillä on kesäsin ollut parveke muttaheti kun sinne on menty tulee naapuritalon eräs asukas kyttäämään, joten nauti siinä nyt olosta suihkun jäljiltä.

Tarkennusta vielä tuohon aloittamaani viestiin, että asun HKIssä. Onkohan vaalea rullaverho aivan toivoton pitää puhtaana täällä? Onkos kokemuksia alumiinisälekahtimista parvekkeella?

Hyvät kokemukset alumiinisälekaihtimista, kestävät sadetta yms. ja pystyy säätämään niin että näkee vielä itsekin ulos. Tuolta ainakin löytyy www.dekanex.fi

ostin eteläparvekkeelle Gardinin parvekeverhot. Oli toki kallis vaihtoehto. Verhoista näkee ulos, mutta naapurista ei näe enää suoraa sisään. Verhot ovat paneliverhot, joita ei voi rullailla, vaan verhoja liikutellaan sivusuunnassa. Itse pidän tyylikkäinä.

Yhteistyössä