Partyliten konsultiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana ;)

Vieras
Kiinnostais ihan pikkasen, kun tykkään sisustamisesta jne. Niin mietin että voiko sillä jopa tienata pikkasen. ;) Minkäverran on esittelyjä ja myyntiä oltava että on kannattavaa? Onko samanlaista kun oriflamen esittelijänä? (siitä on kokemusta lyhyeltä aikaa, lopetin kun ei ollu aikaa käydä koulutuksissa yms.)
Miten sen aloituspaketti saadaan?
Plussia ja miinuksia voisi nyt entiset ja nykyiset konsultit kertoa. :)

kivaahan se on. ite tein sitä jonku aikaa joku vuosi kaks sitte, mutta nyt olis tarkoitus alkaa taas.
starttipaketin saa sponsorilta.
mulla oli joku 3 esittelyä yhelle viikkoa pahimmillaan, tai siis parhaimmillaan ja silloin tienasin muutaman hassun kympin. jos siitä miljonääriks haluaa niin kannattaa varata paljon aikaa hommaan, muuten ei tosiaan tienaa mitään. lähinnä jotain "kivaa mulle" rahaa sitä tienaa.

varmasti oot oppinu oriflamen myyjänä jotain mitä voit myyntipuheessas soveltaa. mutta aloituspakkauksen mukana tulee selvät ohjeet :)

ei oo mitään rajaa... muistaakseni...

siinä oli joku avktivoitumis raja että myynnin piti olla jotakin niin ja niin kauan niin sitten oli aktiivinen myyjä... mut sit en muista että mitä piti tapahtua :D
tästä tosiaan on aikaa.. pitäs varmaan lukea läpi taas se ohjekirjanen...

Mä oon Partyliten konsulttina ja tosi kivaa hommaa on =) Aloituspakkauksen saat sponsorin kautta tilattua, ja saat sen omaksi kun olet pitänyt esittelyjä 1-2 joissa myynti yhteensä 450 euroa.
Mitään vähimmäismäärää ei ole, kuinka usein kutsuja pidät, mutta 500 euroa on se raja kuukaudessa, jolloin olet aktiivinen.
Mielestäni tuossa hommassa tienaa loppujen lopuksi ihan kivasti, itse kun pidän sitä vähän niinkuin harrastuksena. Saat palkkota jokaisen kutsusi myynnistä 20 %, eli 300 euron myynnistäkin saa jo ihan kivasti =)
Ja tiestysti plussana vielä se, että konsulttina saat niitä ihania tuotteita halvemmalla ja jopa ilmaiseksi =)

Yhteistyössä