Partyliten hinnoista kyselisin...

Onko kellään tietoa esim. tuikkivista, minkä hintaisia ovat? Sivuilta ei hintoja löytyny enkä mitään kuvastoakaan omista. Niin ja pystyyköhän noita tuotteita ostamaan muuten kuin kynttiläkutsuilta?
 
vieras
Nyt en tarkkaa hintaa muista mut tuikkivat 12kpl:n pakkaus on n.9euroa. Pystyt tilaamaan tuotteita konsultilta ilman et pidät kutsuja. Jos saat yli 100 euron tilauksen niin saat valita 15%:lla itsellesi tuotteita. Eli jos satasen tilaus niin saat tilata itelles 15eurolla ilmatteeks tuotteita. Kannattaa siis kysyä kavereilta et jos hekin oisivat halukkaita tilaamaan niin saat itse isommat edut.
 
voit tehdä tilauksen suoraan konsultille.kalliita nuo ovat mutta paljon parempia kuin tavalliset kynttilät =) tosin kaikki tuoksut ei välttämättä käy,tulee järetön päänsärky :/ tiedän monta sellaista joille noi tuoksut aiheuttaa tuota... :/
 
Harmi kun en tiiä ketään konsulttia täältä päin. :/
Äiti oli joltain kaveriltaan saanu semmosia kiinanruusun tuoksusia tuikkivia, aivan ihanan tuoksusia. Heti aattelin että miekin haluun, kynttilähullu kun olen. :D
 
vieras
soita Partylitelle niin osaavat kertoa mistä löytyisi sinua lähin oleva konsultti tai kertovat ainakin et miten helpoiten saisit kyntilät itsellesi.
Partylite Oy 09-4778 477
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö niitten tuikkivien hinta oo noussu,jotain 11e makso? muistelisin ainakin mitä viimeks oon käyny kutsuilla.
sua on kustu linssiin jos oot noin paljon maksanu.
kyl ne on sen 9,20 egee.
No tuskin kukaan konsultti alenisi moiseen.....muistaa varmaan väärin....tuikkavat maksaa tosiaan 9,20? 12kp ja votiivit 15? 12kpl
 
mammeliini
Olen ite aloittanut tämän vuoden helmikuussa joten en ole vielä toimittanut yhtään verotusta. Kirjaan aina kaikki ajokilometrit ylös matkakulukirjaan (saan vähentää verotuksessa 43 senttiä/km), samoin kaikki muut kulut(konsulttiostot, siis kutsujen pitoon hankitut Partylite tuotteet), ym. ostot,puhelinkulut,postikulut,kulut koulutuksista jos niitä tulee, siis yleensäkin kaikki kulut jotka koskee Partylite toimintaani pidän ylhäällä siihen tarkoitetulla lomakkeella ja kuitit myös säilytän. Samoin kaikki tulot pidän ylhäällä(siis Partyliten maksamat viikottaiset palkkiot myynnistä ja jos esim. jos myyn joitakin tuotteita varastostani niistä saatavat tulot). Verotuksessa ilmoitan siis sen mitä minulla on jäänyt viivan alle kun tuloista on vähennetty menot, mutta kaikki tositteet säilytetään muistaakseni 6 vuotta kuten muissakin tapauksissa. Itse toimin vain harrastuspohjalta kotiäitinä olemisen rinnalla ja olen ollut tosi tyytyväinen toimintatapoihin, muunlaisestakin firmasta on kokemuksia. Mutta tosihan on että ilman vaivannäköä ei tuloja tule mistäkään yrityksestä, mutta kun tykkää hommasta niin kaikki on kivaa. Jos halua lisätietoa konsultin työstä niin laita yhteistietoja niin otan yhteyttä. Syksyisin terveisin tyytyväinen mammeliini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammeliini:
Olen ite aloittanut tämän vuoden helmikuussa joten en ole vielä toimittanut yhtään verotusta. Kirjaan aina kaikki ajokilometrit ylös matkakulukirjaan (saan vähentää verotuksessa 43 senttiä/km), samoin kaikki muut kulut(konsulttiostot, siis kutsujen pitoon hankitut Partylite tuotteet), ym. ostot,puhelinkulut,postikulut,kulut koulutuksista jos niitä tulee, siis yleensäkin kaikki kulut jotka koskee Partylite toimintaani pidän ylhäällä siihen tarkoitetulla lomakkeella ja kuitit myös säilytän. Samoin kaikki tulot pidän ylhäällä(siis Partyliten maksamat viikottaiset palkkiot myynnistä ja jos esim. jos myyn joitakin tuotteita varastostani niistä saatavat tulot). Verotuksessa ilmoitan siis sen mitä minulla on jäänyt viivan alle kun tuloista on vähennetty menot, mutta kaikki tositteet säilytetään muistaakseni 6 vuotta kuten muissakin tapauksissa. Itse toimin vain harrastuspohjalta kotiäitinä olemisen rinnalla ja olen ollut tosi tyytyväinen toimintatapoihin, muunlaisestakin firmasta on kokemuksia. Mutta tosihan on että ilman vaivannäköä ei tuloja tule mistäkään yrityksestä, mutta kun tykkää hommasta niin kaikki on kivaa. Jos halua lisätietoa konsultin työstä niin laita yhteistietoja niin otan yhteyttä. Syksyisin terveisin tyytyväinen mammeliini.
laita vaikka y-viestiä
 

Yhteistyössä