Lapin Neito
onko kukaan pitänyt kustuja saako emäntä siitä ollenkaan emäännänlahjaa niinkuin tupperissa?
Ite kun pidin kutsut niin myynti oli yli 200? en muista enään tarkkaan paljonko. En saanut alennusta tilaamastani tuotteesta vaan jouduin tilaamaan sillä 15% lisää tuotteita.. Onpas sielä hölmö systeemi !!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:saat valita itse lahjan joko 15%lla myynnin summasta tai 20%lla. lisäksi voit ostaa emäntäetutuotteita jotka huomattavasti halvempia!
Ei kannata itse tilata niitä tuotteita vaan ottaa sitten niitä tuotteita sillä mitä myynnistä tulee. Mulla oli myynti niin hyvä viime kutsuilla, että sain 130 eurolla ilmasia tuotteita.Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:Ite kun pidin kutsut niin myynti oli yli 200? en muista enään tarkkaan paljonko. En saanut alennusta tilaamastani tuotteesta vaan jouduin tilaamaan sillä 15% lisää tuotteita.. Onpas sielä hölmö systeemi !!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:saat valita itse lahjan joko 15%lla myynnin summasta tai 20%lla. lisäksi voit ostaa emäntäetutuotteita jotka huomattavasti halvempia!
Lisälahjankin saa vasta sitten jos 3henkilöä sopii kutsut ja niidenkin myynti pitää olla vähintään 230? jos en väärin muista summaa. Aivan hölmöä puuhaa!
Ainaki hirveesti hommaa emännälle tietää ilman korvausta, jos tarjoaa kodin esittelijän käyttöön, keittää kahvit ja tekee tarjoamukset ja tilausten jälkeen ottaa ne vastaan, "pussittaa" ja vielä toimittaa tilaajille. Ja palkaksi tästä saa OSTAA ylikalliita kynttilöitä.....Alkuperäinen kirjoittaja Lapin Neito:onko kukaan pitänyt kustuja saako emäntä siitä ollenkaan emäännänlahjaa niinkuin tupperissa?
sulle ei tarjottu vaihtoehtoa että tilaamasi tuotteet otetaan emäntähyvityksenä?Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:Ite kun pidin kutsut niin myynti oli yli 200? en muista enään tarkkaan paljonko. En saanut alennusta tilaamastani tuotteesta vaan jouduin tilaamaan sillä 15% lisää tuotteita.. Onpas sielä hölmö systeemi !!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:saat valita itse lahjan joko 15%lla myynnin summasta tai 20%lla. lisäksi voit ostaa emäntäetutuotteita jotka huomattavasti halvempia!
Lisälahjankin saa vasta sitten jos 3henkilöä sopii kutsut ja niidenkin myynti pitää olla vähintään 230? jos en väärin muista summaa. Aivan hölmöä puuhaa!
tämä minusta on väärin, tuo on aika iso summa! sitten kun saat paljon tilauksia, se kannattaa, mutta jos et saa tuota 220e kokoon niin minusta ei jää juuri mitään. itse sain ylitettyä sen 220e niin sain noin 50e tilata kuvaston tuotteita. joten mukavasti kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:Ite kun pidin kutsut niin myynti oli yli 200? en muista enään tarkkaan paljonko. En saanut alennusta tilaamastani tuotteesta vaan jouduin tilaamaan sillä 15% lisää tuotteita.. Onpas sielä hölmö systeemi !!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:saat valita itse lahjan joko 15%lla myynnin summasta tai 20%lla. lisäksi voit ostaa emäntäetutuotteita jotka huomattavasti halvempia!
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:Ainaki hirveesti hommaa emännälle tietää ilman korvausta, jos tarjoaa kodin esittelijän käyttöön, keittää kahvit ja tekee tarjoamukset ja tilausten jälkeen ottaa ne vastaan, "pussittaa" ja vielä toimittaa tilaajille. Ja palkaksi tästä saa OSTAA ylikalliita kynttilöitä.....Alkuperäinen kirjoittaja Lapin Neito:onko kukaan pitänyt kustuja saako emäntä siitä ollenkaan emäännänlahjaa niinkuin tupperissa?
emäntä ei voikaan ostaa emännäntarjoustuotteita jos ei ole tietty määrä ostoja. itse löysin kuvastosta ihanan kynttilänjalan ja sitä ei voikaan ostaa???Alkuperäinen kirjoittaja eräs konsultti:siis: kun kutsujen myynti on 220 ja tulee yhdet kutsuvaraukset niin emäntä 20% myyntisummasta eli tuossa tapauksessa 44 eurolla valita kuvastosta normaalihintaisia tuotteita ja lisäksi hänellä on oikeus ostaa niitä emännäntarjouksia joita muut eivät saa. Jos myynti on alle 220 tai ei tule kutsuvarauksia niin hän saa 15% myyntisummasta niitä kuvastotuotteita valintansa mukaan, mutta ei voi ostaa emännäntarjoustuotteita. ELIKKÄ EMÄNTÄ SAA AINA TUOTTEITA KUN TULEE MYYNTIÄ!!!!!!!
emäntä ei voikaan ostaa emännäntarjoustuotteita jos ei ole tietty määrä ostoja. itse löysin kuvastosta ihanan kynttilänjalan ja sitä ei voikaan ostaa???Alkuperäinen kirjoittaja eräs konsultti:siis: kun kutsujen myynti on 220 ja tulee yhdet kutsuvaraukset niin emäntä 20% myyntisummasta eli tuossa tapauksessa 44 eurolla valita kuvastosta normaalihintaisia tuotteita ja lisäksi hänellä on oikeus ostaa niitä emännäntarjouksia joita muut eivät saa. Jos myynti on alle 220 tai ei tule kutsuvarauksia niin hän saa 15% myyntisummasta niitä kuvastotuotteita valintansa mukaan, mutta ei voi ostaa emännäntarjoustuotteita. ELIKKÄ EMÄNTÄ SAA AINA TUOTTEITA KUN TULEE MYYNTIÄ!!!!!!!
Hmmmm...paljolla myisit ne kipot mitä sulla on?? nim. partylitefaniAlkuperäinen kirjoittaja Siis oikeesti:Suurin osa Partyliten somisteista on järkyttävän tyylittömiä, tosin harvoja poikkeuksiakin on. Hinnaltaan ne ovat ihan ufoluokkaa, kynttilöistä puhumattakaan.
Esim. niitä votiivi-nimisiä kynttilöitä saa ihan vastaavia kaupoista paljon halvemmalla. Ja ihan parafiinia ovat, niin kuin noista PartyLiten kynttilöistä vouhotetaan. Ja se kynttilöiden lemu on aivan karsea, kauhea kemikaalien tuoksu ympäri kotia.
Jos tuikkivia löytyisi edes tuoksuttomia, niin muutaman voisin roiskaista noihin mun muutamaan Partylite kippooni, joiden ostamista todellakin kadun.
Ihan liikaa hintaa! Ja ihan naurettavaa, että emännän, joka näkee tarjoilujen vaivan, PITÄÄ TIENATA, ETTÄ SAA OSTAA EMÄNNÄN LAHJUKSIA. IHAN HIEKKALAATIKKOTOUHUA!!
partyliten kynttilät ovat 100% parafiinia, kaupoissa se ei millään voi olla koska patenttia eivät saa käyttää muut kuin partylite. tuikkivia muuten löytyy useitakin tuoksuttomina.Alkuperäinen kirjoittaja Siis oikeesti:Suurin osa Partyliten somisteista on järkyttävän tyylittömiä, tosin harvoja poikkeuksiakin on. Hinnaltaan ne ovat ihan ufoluokkaa, kynttilöistä puhumattakaan.
Esim. niitä votiivi-nimisiä kynttilöitä saa ihan vastaavia kaupoista paljon halvemmalla. Ja ihan parafiinia ovat, niin kuin noista PartyLiten kynttilöistä vouhotetaan. Ja se kynttilöiden lemu on aivan karsea, kauhea kemikaalien tuoksu ympäri kotia.
Jos tuikkivia löytyisi edes tuoksuttomia, niin muutaman voisin roiskaista noihin mun muutamaan Partylite kippooni, joiden ostamista todellakin kadun.
Ihan liikaa hintaa! Ja ihan naurettavaa, että emännän, joka näkee tarjoilujen vaivan, PITÄÄ TIENATA, ETTÄ SAA OSTAA EMÄNNÄN LAHJUKSIA. IHAN HIEKKALAATIKKOTOUHUA!!
lasiset eivät kestä. ja jos kestävätkin niin omalla vastuulla...Alkuperäinen kirjoittaja tyty:hei!
kestääkö partyliten somisteet(lasiset) tavallisen tuikun/lämpökynttilän???