parturit ja muut hiuksista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
mulla sikä sileät hiukset.
näyttää kun niitä olis vähän mutta kun alkaa leikkaa niin niitä onkin.
mutta ne menee päätä pitkin.
on nyt yli olkapään.

onko mitään keinoa että niistä sais pörröset ja tuuhean näköiset?
vai onko mahdottomuus sileisiin hiuksiin että pysyis joku permis tai joku.?

tarvii varmaan leikata taas lyhyeksi että pysyy pörröllä vaikka mä tykkään kyllä pitkistä hiuksista.

onkohan mun pakko tyytyä elää joko littanien tai lyhyitten hiusten kanssa?
mulla ei aikaa joka aamu laittaa varttia hiuksia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Parturit ajaa partaa

Kampaajat leikkaa tukkaa

Sorry, oli pakko :)

Kyllä muuten parturit leikkaa myös tukkaa! Mutta ei tee värjäyksiä tai kampauksia tms..

Sorry, oli pakko! :)

no mä en tarvi kampausta enkä värjästä =)
en kyllä tienny että parturilla ja kampaajalla joku ero

Kerroksittain leikattu vois auttaa, eli pidät pitkänä, mutta rikot sitä sieltä ihan ylhäältä asti. Jos kerran tukkaa kuitenkin on paljon, niin tuo "nostaa" sitä. Toinen mikä auttaa, niin on värjäys tai laittaa permamenttiainetta (ei tehdä siis permamenttia) joka karhentaa tukkaa. Sitten on olemassa myös muotoilutuotteita, jotka nostavat sitä tukaa, mutta se vaatii sitten jo laittamista.
Suosittelisin siis kerrostamista oikein rankalla kädellä!

Itsellä tukkaa paljon, mutta ongelma on se että ilman rankaa ohennusta pää on kuin pallo! Ongelmat kullakin.

Kerroksittain leikattu vois auttaa, eli pidät pitkänä, mutta rikot sitä sieltä ihan ylhäältä asti. Jos kerran tukkaa kuitenkin on paljon, niin tuo "nostaa" sitä. Toinen mikä auttaa, niin on värjäys tai laittaa permamenttiainetta (ei tehdä siis permamenttia) joka karhentaa tukkaa. Sitten on olemassa myös muotoilutuotteita, jotka nostavat sitä tukaa, mutta se vaatii sitten jo laittamista.
Suosittelisin siis kerrostamista oikein rankalla kädellä!

Itsellä tukkaa paljon, mutta ongelma on se että ilman rankaa ohennusta pää on kuin pallo! Ongelmat kullakin.
se kerrostus piiloutuu. on niin silee että näytää kun tukkaa olis ihan vähän ja kun pätkii se katoo sinne tukan sekaan.
kokeiltu

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Parturit ajaa partaa

Kampaajat leikkaa tukkaa

Sorry, oli pakko :)

Kyllä muuten parturit leikkaa myös tukkaa! Mutta ei tee värjäyksiä tai kampauksia tms..

Sorry, oli pakko! :)

No okei, niin tekee, olet oikeassa.

Mutta jos ajatellaan naisten kampausta tai hiuksia, yleensä "tekijänä" on kampaaja...

Kyl parturitkin värjäävät, hiuksia ja partaa ;)

Ootko ap kokeillut sitä Volumaster-laitetta? Sillä saa ihan oikeasti tuuheutettua ja kohotettua hiukset. Mieletön vekotin =)

En ymmärrä miksi kukaan ylipäätään haluaa pitää tasapitkää tukkaa!! Rikottuna ja kerroksittain leikattuna näyttää hiukset kun hiukset paremmalta. Tuuheuttaa kummasti, ja helpottaa laittamista. Eli mars! parturiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kampaaja:
En ymmärrä miksi kukaan ylipäätään haluaa pitää tasapitkää tukkaa!! Rikottuna ja kerroksittain leikattuna näyttää hiukset kun hiukset paremmalta. Tuuheuttaa kummasti, ja helpottaa laittamista. Eli mars! parturiin.

tasapaksuja mulle ei ole ollut alaasteen jälkeen vaan veitselle revityt.
eli on siis rikottu tyyli.
mutta ei mulla nouse ylös vaikka on rikottu.
ehkä jos oikein joku taitava niitä laittais.mutta ei mulla ole aamulla aikaa enkä osaakaan laittaa

löysin hienon mallin
asianhair30.JPG

mitä jos tukka on ohutta haituvaa ja sitäkin määrällisesti vähän. eli ei ole mistä kerrostaa. onko siihen vaihtoehtona vaan kalju vai miten toimia että pitkä tukka näyttäisikin joltakin.

Ihan turhaa saivartelua nuo jutut partureista ja kampaajista. Itsekin puhun käyväni parturissa, kun menen hiuksiani laitattamaan kampaajalle. En sano meneväni kampaajalle siis vaan ihan parturiin.

Nykyisin ei taida sitäpaitsi mistään enää olla mahdollista edes valmistua vain parturiksi tai kampaajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Hmm.. en tiiä tarkemmin, kun en kampaaja ole, mutta mulle on joskus leikattu ns. tukihiuksia alle, että kampaus vähän nousisi. Onnistuiskohan sulle?

mä kuulin tänään tommosesta töissä. en tie yhtään miten toimii.
tarvii mennä kyllä parturille

Yhteistyössä