Parturi-kampaajalle

• Viestiketjun aloittaja Yhteinen ilo
  • Ensimmäinen viesti
Yhteinen ilo
Hiukset kaipaa leikkausta näin loman jälkeen ja mies muutenkin kokonaisvaltaista ""hoitoa"". Olisi kiva saada parturikäyntiin tällä kertaa vähän eroottista säpinää, pitkäaikainen fantasiani. Olen kivannäköinen ja -tapainen, 35 v mies, 180/75. Puku päällä töissä, vapaalla ei. Sinä kampaamonaiseni olet itsesi näköinen, kokoinen ja ikäinen, kunhan olet pääkaupunkiseudulta ja eroottisesti latautunut tällaiseen seikkailuun. Tutustutaan emaililla, soitan sitten kampaamoosi normaalisti ja tulen sopivana aikana ja käyttäydytään molemmat, kuin kyseessä olisi normaali käynti. Pikkuhiljaa välillämme alkaa tapahtua, nojaat minuun vähän liian pitkään, käteni hipaisee ja sipaisee reittäsi...

Kuules nyt
Herra hyvä!
Teillä on nyt mennyt ilotalo Tallinnassa ja suomalaiset parturi-kampaamot sekaisin.
Voit saada toivomasi käsittelyn yleisessä bordellissa, mutta et pa-kampaamossa. Luuletko. että yksikään pa-ka tekisi kuvailemiasi juttuja. Ei todellakaan!
Ja minne ajattelit ohjata ne muut asiakkaat siksi aikaa??

Mene nyt kylmään suihkuun ja ulos tuulettamaan pääsi.
Hiuksesi olet tervetullut leikkauttamaan, mutta nuo mut kuvailemasi palvelut joudut hakemaan muualta kuin parturi-kampaamosta.

Kaikkea se helle teettää...

Sixmilecross
Kyllä nyt kysyjällä on puurot ja vellit sekaisin, lieneekö kuullut joskus sen kliseen että kaikki sihteerit ja p-k:t ovat huoria ja jakavat kaikille. Jos tämä on sun fantasia, niin voin kuitenkin ehkä sen vielä jotensakin ymmärtää.

Yhteinen ilo
Älkääs nyt, hyvät ihmiset hermostuko. Nimimerkki kertoo, millä tyylillä tämän eroottisen seikkailun kanssatoteuttajaa etsin. Voipa hyvinkin olla, että jollain kampaajattarella on kiinnostus samaan. Uskon, että hekin harrastavat seksiä toisinaan, tai käyvät sokkotreffeillä, vai mitä sanovat alan naiset itse tähän?

Miisa
Mulla on käynyt tuo mielessä, kun tulee oikein kivannäköinen miesasiakas. Sehän pitää vain mielen virkeänä. En tosin toteuta koskaan, olen naimisissa, mutta toivottavasti sinä kuitenkin löydät etsimäsi.

Kuules nyt
Yhteinen ilo ja Miisa.
Siis kyllä maksava asiakas on vain ja ainoastaan parturiasiakas. Toki pa-ka:t on ihmisiä, samat halut ym.ym. mutta asiakkaat on vain asiakkaita. Ei niiden kanssa harrasteta seksiä.Joskus jonkun aivan tuntemattoman kanssa - jonka tietää, ettei tule enää - saattaa heittä pari flirttailevaakin sanaa mutta kyllä se siihen jää. Sillä äkkiä sana kiertää, että sieltä liikkeestä saa muutakin....
Miisa. oudot halut sulla...

Tosi
Kyllä muuten horo partureitakin on. Ainakin se ainoa jonka minä olen tuntenut oli aina jonkun kyljessä kuolaamassa.
Kapakassa ei saanut hänen kanssaan hetkeäkään rauhaa kun joku ´´asiakas´´ oli aina paskaa jauhamassa.

Paljon miesasiakkaita niin tilaisuus tekee varkaan...

Vitun ämmä...paskat muistot.

Julle
Muistan erään nyt jo edesmenneen vanhan papan lohkaisseen joskus seuraavan mietelauseen: kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita. Tiedä sitten oliko hänellä omakohtaista kokemusta asiasta vai mistä lie keksinyt.

vierailija
Minä olen saanut seksiä kahdeltakin parturi-kampaajalta heidän työpaikallaan; ihan maksusta toki. Molemmat noin 35 vuotiaita tyylikkäitä ladyja. Sattuivat olemaan yksin töissä kun kävin asiakkaana, niin suostuivat. Toinen Espoossa ja toinen itä-Suomessa. Voin kertoa lisää privana.
kaapo.kolke@meiliboxi.fi

Yhteistyössä