Parlodel-lääkkeestä

• Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmaana nyt
Hei!

Onko täällä ketään, joka olis saanut lääkityksen korkeaan prolaktiiniarvoon? Itselläni käytössä Parlodel, olisin halunnut kuulla, onko raskaaksi tulo onnistunut lääkityksen avulla?

Meillä vauvaa yritetty 2 vuotta, nyt löytyi tuo kohonnut arvo minulta. :ashamed:

Hei
Minulla oli myös korkeat prolaktiiniarvot, kolmannen kierron lopulla plussasin. Jouduin myös seuraava raskautta yrittäessä syömään muutaman kuurin.Toivoa on. Ainakin syy löytyi, niin olo kummasti helpotti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 20:33 vieras kirjoitti:
Hei
Minulla oli myös korkeat prolaktiiniarvot, kolmannen kierron lopulla plussasin. Jouduin myös seuraava raskautta yrittäessä syömään muutaman kuurin.Toivoa on. Ainakin syy löytyi, niin olo kummasti helpotti.
Voi, miten ihana kuulla! =)

Kiitos sinulle vastauksestasi! Olen ollut niin masentunut tämän asian takia... Pelkään, ettei tämäkään lääkitys auta ja ettei meille ikinä tule lapsia. Sinun tilanteesi antoi pientä toivonkipinää. :)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! :heart:

-91 diagnoosi maitohormonin liikatuotanto...-94 poika,-98 tyttö,-01poika,-05poika ja -07 poika

ja kaikissa väleissä enemmän tai vähemmän parlodelia syönyt..nykyinen annos on 1tab./vrk

aina on toivoa :hug: ..jollakin tavalla.. :heart:

Yhteistyössä