Pärjäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvin pärjätään :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvin pärjätään :D

Vieras
1 aikuinen ja 3 lasta tulot 2200e/kk
vähennetään vuokra + vesimaksut 750e/kk netti 15e/kk ei ole autoa ja linkkukorttiin 50e/kk sähkölaskut on 80e/ 3kk välein ja kotivakuutus 32e/ 3kk välein

PÄRJÄISITKÖ? noin 1400e kuukaudessa 3 lapsen kanssa? Tulot putoaa ainakin 400e kun jään kotihoidontuelle. me pärjätään aivan loistavasti ja vaikka pudotaan kotihoidontuelle niin silti pärjätään loistavasti koska nyt tuo 400e menee sukanvarteen :)! 3 vuotta aion olla kotona nuoremman kanssa ja sitten töihin :) ihana tätä elämää :)

• Tykkää
Reactions: MySweetBaby
varmsti, kos meitä on 6 ja saadan 2* työmarkkinatuki lapsilkisät kolmesta lapsesta , asumistuki.
Virallisesti vielä on perheessämme 2 aikuista, mutta toukokuussa on jo kolme kun vanhin täyttää 18v ja säästöönkin sadaan nyt vähän laitettua, silä varalta että tulee joku hätätilanne.

Kyllä, pärjäisin :) Pärjäisin ehkä jopa vähemmälläkin, tosin ei ole kokemusta kolmesta lapsesta :D Mutta tuossa jäi asumismenojen jälkeen enemmän rahaa per nuppi kuin mitä itselleni jäin kun olin hoitovapaalla: Mulla vain yksi lapsi, tuloja puolet tuosta, mutta vuokra sama kun teillä! Kivaa se ei ollut, ja onneksi löysinkin aika pikaseen sellasia pikkutöitä jolla tehdä enemmän rahaa. 200€/nuppi vuokran jälkeen ei ollu mitään herkkua... Siitä vielä laskut ja bussilippu yms...

Ei ole mikään vitsi :) mä päsjään loistavasti 3 lapsen aknssa eikä oo kertaakaan tullut ongelmia etteikö pärjättäis. olen siis yh ja aina vuokrat maksettu ajallaan ja saadaan ruoka apöytään ja vähän enemmänkin (herkkuja ja hedelmiä) Leluja tulee osteltua ja vaatteita ja kenkiä jos on tarvis. Moni yh vinkuu että ei ole rahaa ja sossuun pitää mennä. mä en ole koko ikänäni hakenut sossusta rahaa. ne rahat pannaan riittämään tai mennään töihin.

[QUOTE="aloittaja";25644816]Ei ole mikään vitsi :) mä päsjään loistavasti 3 lapsen aknssa eikä oo kertaakaan tullut ongelmia etteikö pärjättäis. olen siis yh ja aina vuokrat maksettu ajallaan ja saadaan ruoka apöytään ja vähän enemmänkin (herkkuja ja hedelmiä) Leluja tulee osteltua ja vaatteita ja kenkiä jos on tarvis. Moni yh vinkuu että ei ole rahaa ja sossuun pitää mennä. mä en ole koko ikänäni hakenut sossusta rahaa. ne rahat pannaan riittämään tai mennään töihin.[/QUOTE]
Sitä juuri tarkoitin että kyllähän tolla summalla pitää pärjätäkin.

Yhteistyössä