Parisuhteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elma

Vieras
Ihan alkuun taitaa olla joku parisuhdepäivä, sillä innostuin itekin omaa tarinaamme kertomaan.
Alkuaikoina kun näimme vain joka toinen viikonloppu meillä oli seksiä ja puhuttiin paljon niin puhelimessa kuin livenäkin ja tekstattiin myös.
Mutta nyt kun oleilemme paljon saman katon alla niin tuo kaikki on vaan hataraa muistoa...
Seksiä harrastettu viimeeks lähes vuosi sitten, ei juuri puhuta mitään, mä kylllä aina välillä yritän, mutta en saa vastausta. Laitan viestejä en saa vastausta. Puhelimessa puhuu just just. Enkä nyt ihan koko aikaa viittis soitellakaan.
Mutta toi mies on muuten niin kultainen ja rakastettava etten tuon takia kyllä jätä.
Mutta jotainhan tähän on keksittävä, mä oikeesti kaipaan välillä seksiä...
Eilen illalla kun vähän hipaisin miestä vastauksena oli murahdus, plääh... Mulla alkaa olemaan omat keinot vähissä, millä mä saan eloa tähän suhteeseen???

Joku tuossa kysyi et mikä se kultainen osuu on no kaikin puolin huomaan arjessa että välittää ja pitää mun lasta kuin omanaan. Ja ei liiemmin juokse ryyppäämässä. Joskus jopa siivoaa kotona.

Mitä miehesi tykkää harrastaa? Menkää yhdessä vaikka kalastamaan!
Romanttinen ilta kahdestaan? Eli hyvää ruokaa, hemmottelua (hierot jumisia hartioita) Niin eiköhän se siitä. Pukeudu silleen että kuola varmasti häneltä valuu! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei oikein toimi yksipuolisuus:
Romanttinen ilta kahdestaan? Eli hyvää ruokaa, hemmottelua (hierot jumisia hartioita) Niin eiköhän se siitä. Pukeudu silleen että kuola varmasti häneltä valuu! ;)

Tuota miestä kun ei tahdo saada syömään..., hieromisesta ei pidä... Mutta vois yrittää tuota sexyä pukeutumista...
mä oon haaveillut rentouttavasta hotelliviikonlopustakin mutta ei taida miestä kiinnostaa...
Tai sit pitää alkaa laittamaan sellasia sexyjä viestejä... tehoiskohan ne???

Alkuperäinen kirjoittaja elma:
Alkuperäinen kirjoittaja ei oikein toimi yksipuolisuus:

Tuota miestä kun ei tahdo saada syömään..., hieromisesta ei pidä... Mutta vois yrittää tuota sexyä pukeutumista...
mä oon haaveillut rentouttavasta hotelliviikonlopustakin mutta ei taida miestä kiinnostaa...
Tai sit pitää alkaa laittamaan sellasia sexyjä viestejä... tehoiskohan ne???

Jos ne tehoaa - hyvä , jos ei, tunnet itsesi todella typeräksi ja nöyryytetyksi.
Kokemusta on , tosta jälkimmäisestä..

Mä en kyllä oikein ymmärrä, miksi jatkaa seurustelua, jos se on noin vaivalloista, ja jos edes seksiä ei ole enää. Ihan järjetöntä. Sen mä vielä ymmärrän, ettei vuosikausien avioliittoa halua lopettaa vaan siksi, ettei seksiä ole paljon, mutta vuosi ilman seksiä ihan vaan seurustelusuhteessa. :o Ei ainakaan kannata mitään vakavampaa suunnitella varmaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja elma:
No jos en kiinnostais niin tuskin se nytkään olis täällä mun luona...

Tähän voisi vastata, että jos sä oikeasti kiinnostaisit häntä, niin:
-teillä olisi seksiä
-mies vastaisi tekstiviesteihin
-teillä olisi vilkkaita ja mielenkiintoisia keskusteluja
-teillä olisi yhteisiä harrastuksia ja yhteistä tekemistä
-hän suhtautuisi kosketukseesi innokkaasti ja vastaanottavasti, ei murahdellen.

Kovasti minuakin ihmetyttää, että mikä miehestä sitten tekee niin ihanan ja kultaisen, jos hänen kanssaan ei voi puhua, harrastaa, koskettaa eikä harrastaa seksiäkään.

Yhteistyössä