Parisuhteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumara

Vieras
Oltiin tuossa vkl:na viihteellä ukkoni ja hyvien ystäviemme kanssa. Laitoin kotona itselleni bilepaidan ja housut, sitten tuumin josko laittaisin hameen pitkästä aikaa ja saappaat. Ukko tuli heti paitani kimppuun ja nostelemaan paitaa ylös päin ja neuvoi laittamaan housut..argh..laitoin hameen koska se kävi huomattavasti paremmin. Sitten baarissa kokoajan ukko neuvoi, nosta paitaa tee sitä,tee tätä jne. Sitten eräs kaveri (mies) tuli tanssittamaan minua kun ukkoni lauloi karaokea. Siitä se messu sitten nousi: Minä olen kuulemma niin vietävissä, kun joku inhataa vähän ja plaa plaa. En siihen kommentoinut mitään joten ukko totesi tästä puhutaan ja pitkään kotona. Parin muun miehen kanssa myös juttelin sen illan aikana ja siitä samanlainen haloo. Nooh, sitten muu seurue rupesi puhumaan, että lähdetään toiseen baariin vielä ja minä tietysti innostuneena asiasta.. Mieheni ilmoitti, ettei hän halua ja jos minä menen hän tietää sitten kuinka paljon oikeasti häntä rakastan.

Onko tämä nyt ihan oikein?

No ei ole oikein. Huvittava mies sulla. Sano hänelle, ettei hän voi määräillä pukeutumistasi. Olet hänet valinnut elämänkumppanikseen, joten hänen on turha huolehtia ja olla noin mustasukkainen. Päätät itse baareilustasi ja vaatteistasi.

Olen sanonut, mutta ei hän tunnu tajuavan. Mies on aivan ihana normaalisti, mutta nää baareilut on just tätä samaa melkein aina. Olemme seurustelleet 8 vuotta enkä ole kertaakaan ollut yksin viihteellä..juurikin miehen takia. Olen sitten yrittänyt, että mennään yhdessä mutta antaisi minulle tilaa..ja olen selittänyt, että hänen kanssaan haluan olla enkä muiden, muttah...

Et ole koskaan ollut ilman miestäsi viihteellä kahdeksan vuoden aikana? :o
Voi hele...

Lähde sinne viihteelle kavereidesi kanssa. Siinäpähän jää ruikuttamaan rannalle. Inhottavaa tuollainen kahlitseminen. Ei baareilu tarkoita pettämistä. Saatikka minihame tai avonainen paita.

Juu en tosiaankaan ole ollut viihteellä kertaakaan 8 vuoden aikana yksin. En ole uskaltanut edes ehdottaa, enää viime vuosina..kun nyt on tullut paljon tuollaista ko.sanomista. Uskaltaisimpa lähteä yksin vaikka ukko sanos mitä. Ja jos olisi edes syytä epäillä pettämistä niin toi olisi ok, mutta en ole kertaakaan antanut aihetta toisin kuin mieheni.

No kuule..nyt sovit ystäviesi kanssa tyttöjenillasta jossa maistellaan viiniä jne ja käydään baarissa. Ilmotat ukolles miten olette sopineet ja that`s it! Anna ukkos murjottaa tai mitä vaan, mut ei se saa kahlita sua. Tolla menolla sulla ei kohta enää ole omaa itseyttäsi lainkaan saati ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kumara:
Voisiko olla apua jostain terapiasta? Vai onko järkeä näin "nuorena" lähteä vielä terapioimaan?

On enemmän järkeä, kuin vasta sitten, kun asiat on menneet ihan kamaliksi.

Kun jotenkin tuntuu, ettei nämä ongelmat ratkea ihan itsestään. Kun rakastan miestäni yli kaiken ja haluaisin elää hänen kanssaan, mutta tämä vie kohta jo elämisen ilon.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voisiko olla apua jostain terapiasta? Vai onko järkeä näin "nuorena" lähteä vielä terapioimaan?

On enemmän järkeä, kuin vasta sitten, kun asiat on menneet ihan kamaliksi.

Kun jotenkin tuntuu, ettei nämä ongelmat ratkea ihan itsestään. Kun rakastan miestäni yli kaiken ja haluaisin elää hänen kanssaan, mutta tämä vie kohta jo elämisen ilon.

Menkää vaan hakemaan apua. Se kannattaa aikaisessa vaiheessa.

Yhteistyössä