Parisuhteen rajat ja appivanhemmat

  • Viestiketjun aloittaja Kolmas pyörä
  • Ensimmäinen viesti
Kolmas pyörä
Mieltäni on askarruttanut jo tovin kumppanini suhde äitiinsä. Kyseessä on keski-ikäinen aikuinen ja hänen iäkäs äitinsä. Vaikka yritän pysyä neutraalina, nousee niskakarvat pystyyn. He ovat asuneet ikänsä yhdessä. Onko tämä kovinkin yleistä?

Lisäksi äiti pyykkää, kokkaa ja hoitaa hänen raha-asiansa. Mikäli olemme viettämässä viikonloppua yhdessä, he pitävät silloinkin yhteyttä.

Kaiken lisäksi he keskustelevat keskenään minusta, jopa siihen pisteeseen saakka että keskustelu on ollut ilkeää ja piikittelevää. Tämä loukkaa minua, ja kun otan asian puheeksi niin ongelma tuntuu olevan se, että asia on minulle ongelma.

Lisäksi puolisoni asettuu konfliktitilanteessa poikkeuksetta äitinsä puolelle ja kertoo mitä olen saattanut tehdä että hänen äitinsä on ilkeä minulle.

Olenko aivan hullu jatkaessani suhdetta?
 
vierailija
Sori mutta hyi oksetus, ellei kumppanillasi ole esim. vaikea elämäntilanne, jonka vuoksi tarvitsee asunnon/apua. Tilanteita on siis monenlaisia. Arvatenkin anoppi on oikein mustis pojastaan.
 
vierailijafg
Juokse hyvä nainen pakoon! Keski-ikäinen ikänsä äitinsä asunut mies joka ei edes itse hoida taloutta niin tuollaisesta enää kunnollista saa parisuhdetta ajatellen. Pilalle passattu.
 

Yhteistyössä