Parisuhteen pelastamiseen vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Nyt suhteessa se kuuluisa seitsemäs vuosi menossa ja perheessä kolme pientä lasta, nuorin alle kuukauden ikäinen ja koska olemme uusperhe niin nurkissa pyörii myös teinejä.

Olemme miehen kanssa molemmat väsyneitä, ja riitaa tulee kaikesta, jopasiitä kumpi on väsyneenpi..
Keskusteluyhteys liki katkennut, jutellaan vain pakolliset asiat ja niistäkin saadaan yleensä aikaiseksi jonkin sortin riita.

Yhteistä aikaa ei ole, mies ehtii harrastaa töiden ja työreissujen lisäksi, minä en.
Täällä ei mitään mll:n lastenhoitajia tms. ei seurakunnan parisuhdeterapiaa tms.eikä kunta kuulu mihinkään perheneuvolaan.
Tukiverkot kaukana.

Arki painaa päälle kovaa, ja jo pelkästään tämän lapsilauman hoitoon saaminen yhtäaikaa on melkoinen projekti.
Vauvaa ei tietenkään vielä edes voi jättää hoitoon, ja kaiken lisäksi taitaa olla koliikkia pienellä.
Lapsista kaikki vauvaa lukuunottamtta ovat erityislapsia.

Vielä muutamia kuukausia sitten suunniteltiin häitä ristiäisten yhtyteen ja nyt tilanne siinä pisteessä että kohta jompikumpi pakkaa kamansa ja poistuu paikalta.

Syötin vauvan välillä :)

Keskustella toki pitäisi, ja paljon.
Sen keskustelun "punainen lanka" vain pitäisi löytyä ensin, mies ei tahdo keskustella ja jos minä jotain yritän niin lopputulos on vain se että kaikki johtuu vain minusta.

Ihan arkipäivisissäkin asioissa mies on alkanut kyseenalaistamaan kaiken, jokaisen tekemäni ei-ruokaostoksen. Siihen olen sitten reagoinut lapsellisesti ja koska mies ei ihan sentilleen tiedä tulojani niin pidän osan rahasta "jemmassa", ja voin maksaa esim. huutonetistä huutamani talvihaalarin ilman että tarvitsee tehdä perinjuurista selontekoa asiasta.
Vajosin jopa niin alas että tämän uusimman vauvan synnyttyä soitin äidilleni ja pyysin että kävisi ostamassa vauvalle ammeen ja ammeen jalat, maksoin ne äidille ja miehelle totesin vain että äiti toi.. *häpeää*

Yhteistyössä