Parisuhteen hoitaminen, mitä se on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo ihana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo ihana

Vieras
Me miehen kans mietittiin yks päivä et mitä se semmoinen on. Ku kuulee aina et otetaa lastenvahti ja hoidetaan parisuhdetta. No, meilläkin oli tilaisuus toissapäivänä vahdille ja aloin kysellä mieheltä et miten hoidettais parisuhdettamme. Mut ei me keksitty edes mitä se tarkoittaa :laugh: käytiinpä sit shoppailemassa :P

tänään on uus tilaisuus. Ajateltiin käydä syömässä. Mutta mitä TE teette vapaillanne?

Ja ennen kuin joku alkaa moralisoida sitä, kuinka usein ollaan pois, niin kerron, että lapset on hoidossa pari tuntia kerrallaan ja harrastamme näitä kaksin oloja ehkä kerran kolmessa kuussa normaalisti. Kyl sit odotan iltaa :)

Meillä on vapaata noin kerran kaks kuussa,yleensä viikonloppusin.Jos lapset on pois kotoo,käydään syömässä,kaupoilla ja illalla ehkä jossain joko tanssimassa tai karaokessa..Jos hoitaja tulee kotiin,käydään tanssimassa,laulamassa karaokea,istumassa iltaa kaverien luona..

Minä järjestin meille kerran kahdenkeskistä aikaa hankkimalla pojallemme hoitajan. Äijä ei meinannut edes lähteä kanssani minnekään!!! Huutamiseni ja mököttämiseni jälkeen lähti sitten vihdoin kanssani ulos. Käytiin läheisessä ostoskeskuksessa kaupoilla ja yhdellä olusella. Mutta enpähän sen jälkeen ole hoitajia "parisuhteemme hoitamista varten" kysellyt... :|

exä ei harrasta mitään tuollasta, nytte kun tietää että muutan poikien kaa pian, lupas viedä mut leffaan!!! ja just tuo oli yksi syy eroon, kaipailin mäkin jotain muuta kuin ainaísta kotona oloa lasten kanssa. tai että omaa aikaa oli kun olin töissä!

Ok. Kauris, ei munkaan mies mitään itse osaa ehdottaa - paitsi jääkiekon katselua :D ollaan siellä käyty joskus ennen lapsosia. Mut nykyään mieluummin käytän harvinaiset yhteiset parituntiset johonkin muuhun. Jääkiekkoa katsomaan voi mies yksinkin mennä ku se on sen mielestä kivaa niinkin. Mihinkään baareihin ei voida mennä ku aikaa tosiaan on se pari tuntia ja sit haetaan lapset nukkumaan. Eikä ne kyllä edes kiinnosta.

Seksiä ei TARVI harrastaa, koska mies ja minä saadaan molemmat haluamamme vaikka joka ilta, ja molemmat saamme myös nukkua yöt melko hyvin :D tosin seksi ihan kahdestaan talossa vois olla hubaa, ei olis vaaraa et joku tulee hakkaamaan ovea :D

mutta siis, parisuhteen hoitaminen on ilmeisesti vaan kaksin oloa miehen kans? Eli ei mitään niin hienoa miltä kuulostaa! :p

Jos me nyt ei tarkoituksella hoideta parisuhdetta, niin kyllä se kahden keskinen aika hoitaa sitä parisuhdetta siinä sivussa: tosin niin tekee myös yhteiset, onnistuneet retket lasten kanssa, sellaiset hetken kun koetaan oikein kovasti kuuluvamme yhteen jne..

Sitä lähinnä tällä jutulla hain, että tekeekö kaikki jotain termillä parisuhteenhoito, vai käytetäänkö yhteisestä ajasta vain tuota termiä yleensä. Mä en itse koe, että meidän parisuhde kaipaisi hoitoa eikä koe mieskään. Mutta nyt selkis sekin, että se on juuri sitä yhteistä aikaa eikä jokin joka viikkoinen "istutaan nyt tähän pöydän ääreen puhumaan meistä ja meidän ongelmista eli hoidetaan parisuhdetta".

Ylläri oli se, että joku kadehtii arviolta joka 3.kuukausi tapahtuvaa parin tunnin yhdessä oloa! Mä nimittäin olen jo jonkin aikaa kadehtinut niitä, jotka saa lapsensa yöhoitoon edes joskus. Tosin en ole yhtään varma osaisinko nauttia semmoisesta ku ei nää pienokaiset ole koskaan ollu pois kotoo yötä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo ihana:
Sitä lähinnä tällä jutulla hain, että tekeekö kaikki jotain termillä parisuhteenhoito, vai käytetäänkö yhteisestä ajasta vain tuota termiä yleensä. Mä en itse koe, että meidän parisuhde kaipaisi hoitoa eikä koe mieskään. Mutta nyt selkis sekin, että se on juuri sitä yhteistä aikaa eikä jokin joka viikkoinen "istutaan nyt tähän pöydän ääreen puhumaan meistä ja meidän ongelmista eli hoidetaan parisuhdetta".

Ylläri oli se, että joku kadehtii arviolta joka 3.kuukausi tapahtuvaa parin tunnin yhdessä oloa! Mä nimittäin olen jo jonkin aikaa kadehtinut niitä, jotka saa lapsensa yöhoitoon edes joskus. Tosin en ole yhtään varma osaisinko nauttia semmoisesta ku ei nää pienokaiset ole koskaan ollu pois kotoo yötä...

Eikös se hoito ole juuri sitä että vältetään niiden ongelmien synty ylipäätään?

No se on just sitä yhdessä oloa. Vaikka sit shoppailua, jos se on molemmista kivaa.
Mutta sitä parisuhdetta voi hoitaa myös lasten kanssa; sunnuntai-aamuna loikoilua pitkään sängyssä ja lasten kanssa peuhaamista, puistossa lasten ilon kiatsomista käsikädessä, kaikkea mikä luo perheelle yhteenkuuluvuuden tunnetta!

Parisuhdetta hoidetaan myös että puhutaan asioista.....se voi tapahtua kotosalla,,esim.illalla kun lapset nukkuu..Kerrotaan päivän tapahtumat toisille(jos ollaan päivisin erossa)

Neiti nasu, en minä tiedä :D siksi juuri aloitin tämän keskustelun. Mutta, onko olemassa parisuhteita joissa ei ole ongelmia?

Tää ihana vaimo alkaa nyt jokatapauksessa laittamaan hiuksia yhteistä aikaa varten :) haluan olla extrakaunis tänään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo ihana:
Neiti nasu, en minä tiedä :D siksi juuri aloitin tämän keskustelun. Mutta, onko olemassa parisuhteita joissa ei ole ongelmia?

Tää ihana vaimo alkaa nyt jokatapauksessa laittamaan hiuksia yhteistä aikaa varten :) haluan olla extrakaunis tänään :D

No, mä voisin kuvitella että kyllä ne yhteiset hetket edesauttaa sitä, ettei niitä ongelmia pääse syntymään. Ehkä, vaikka olisikin ongelmia, asiat on hyvin silloin, jos ne ongelmat eivät ole koko se elämä... Jos ymmärrät. :D

Mä olen jo toinen jalka ovesta ulkona töihin menossa, joten.... :wave:

Pääset varmasti kärryille näiden muiden naisten ihanalla opastuksella. :D

Hauskaa extrakaunista iltaa. :saint: ;)

Käydään syömässä ja elokuvissa. Tai sitten vietetään rauhallista koti-iltaa tv:n ääressä. Ja kyllä rakastelukin kuuluu asiaan, ainakin jos on tarpeeksi pitkä hoito-aika.

Ja joskus vaan siivotaan yhdessä, jos tuntuu siltä...

Yhteistyössä