parisuhdekriisi

Nyt on suhde taas karikolla, nyt tuntuu ettei enää jaksa yrittää. Seitsemän vuotta yhdessä ollaan oltu, miehessä on paljon vikaa ja mussakin tietty.

Mies juo aika paljon, vähintäänkin muutaman oluen päivässä. Viikonloppua en edes muista milloin olisi ollut selvinpäin. Yleensä tulee perjantaina alkon kautta kotiin. Niin ja aina töistä tullessaan avaa oluen.

Hän ei siivoa omia jälkiään enää ollenkaan, aina jättää vaattensa mihin tahansa tuolin karmiin, sukat pitkin lattiaa, syötyään ei pyyhi murusia tms(useinmiten syö olkkarin tv-pöydän ääressä).

Minä olen kuulemma kamala vastenmielinen nalkuttava akka, kun häntä kehtasin tänä aamuna pyytää korjaamaan jälkiään. Eilen lähti kesken elokuvan baariin ja tuli takas vasta neljän maissa, herättäen lapsen.

Meillä on siis pieni poika ja on yhteistä asuntolainaa. Nyt olen aika väsynyt koko touhuun, mutten tiedä mitä pitäisi tehdä.
 
Vaikea on kenenkään ulkopuolisen tulla neuvomaan ja sanomaan mikä on hyvä. Ajattelen kuitenkin niin, että jos itsestä tuntuu pahalta eikä enää jaksa yrittää niin silloin olisi ehkä parempi antaa olla. Siis tokihan kaikille tulee väliin olo,että toinen on maailman suurin idiootti ja mieluummin olisi jossain muualla, mutta jos se on olotila jossa huomaa elävänsä joka päivä, tai suurimman osan vuodesta, olisi ehkä hyvä alkaa ajattelemaan muita vaihtoehtoja. Oletko sanonut miehelle miltä sinusta tuntuu? Mikä on vastaus siihen? Jos hän ei halua ymmärtää, kukaan ei voi häntä siihen pakottaa. Mutta kukaan ei myöskään voi sinua pakottaa elämään sellaisen miehen kanssa joka ei ota tunteitasi huomioon. :)
 
alannah
"minä vaan", tuo aikalailla kuullosti mun ex ukkoa. Sillo ku tulin raskaaksi, hän teki mitä lysti. Alkoi juomaan mun selän takana eikä paljoo huomioinu mua. Musta tuli hänelle pelkkä piika. Heti kun hän tuli "mökille" mun oma aika loppui siihen. Eli en uskaltanu kuunnella musiikkia enää jne. Hän ei selitelly sitte ollenkaa minne lähti. Siis aamulla lähti ja yöllä tuli kännissä asunnolle. Ja monta kertaa lähin taksilla vanhempieni luo ja hän vain jatkoi juopotteluaan. Hän osas jättää muhun ikuiset syvät arvet... :ashamed: :'(
 

Yhteistyössä