Parisuhdejuttua vähäsen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen palstalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen palstalainen

Vieras
Mikähän vaivaa kun orgasmi on hukassa? Oma mies jonka kanssa olen ollut aina hyvin halukas ja kokeilunhaluinen ja seksielämämme on ollut keskitason yläpuolella, on alkanut tuntua varsin kyvyttömältä tyydyttämään mua. Eikä vika suinkaan ole miehessä, se tekis ihan mitä vaan haluaisin, mutta kun vika on siinä etten halua. Mikä avuksi? Älkääkä poistako aloitusta tai siirtäkö muualle vaikka nyt sana seksi esiintyikin avauksessa. Täältä saa parhaat vastaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jaa.. jos sullon tullut kiintiö täyteen hetkellisesti?

Muuten kyllä haluttaa, mutta miehen kanssa sit jotenkin lätsähtää homma enkä muista koska olisin ollut täysin tyydytetty. Odotanko mä jotain mitä ei pitkään kestäneessä parisuhteessa kuulu enää ollakaan?

Sama täällä, tulee aikakausia kun ei vaan nappaa ja kun ei itsellä nappaa ni vaikuttaa miehenki innokkuuteen.
Sitte taas joku aamu herään ja huomaan miten syötävän sulonen mies mulla onkaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muuten kyllä haluttaa, mutta miehen kanssa sit jotenkin lätsähtää homma enkä muista koska olisin ollut täysin tyydytetty. Odotanko mä jotain mitä ei pitkään kestäneessä parisuhteessa kuulu enää ollakaan?

Ehkä. Jos sä kaipaat piristystä makkariin, jotain uutta kenties? Pitäkää selibaattia hetki, niin kelpaa varmasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja samoin:
Sama täällä, tulee aikakausia kun ei vaan nappaa ja kun ei itsellä nappaa ni vaikuttaa miehenki innokkuuteen.
Sitte taas joku aamu herään ja huomaan miten syötävän sulonen mies mulla onkaan. ;)

Voi kun mullekin kävis joskus näin. En pidä ulkonäöstä, vaikka miestä rakastankin.

Yhteistyössä