Parisuhde rakoilee... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kikkarapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kikkarapää

Vieras
Seksi on ollu aika vähäistä jo jonkun aikaa.. Ei jakseta paljon jutella.. Nyt mies kärtyää mulle yhdestä asiasta.. Se oli viimeyön työmatkalla. Mulla meinas tulla itku kun tajusin, että ekaa kertaa meidän 4 vuotisen taipaleen aikana se ei laittanutkaan mulle "hyvää yötä kulta, rakastan sua ikuisesti xxx"- viestiä. :( Aina kun ollaan nukuttu yö erillään ollaan kirjoteltu viestejä ja siinä on usein tullu selvitettyä kaikki riidatkin ja tekstariromantiikka on piristäny hetkeksi suhdetta.. Nyt minua vaan masentaa..

noku täällä on tungosta niin menee avaukset ohi :(

tukea saat mut neuvoa ei oo valitettavasti.
mun mies aina ennen soitti kun oli ulkona että mitä tekee missä ja kenenkaa ja mihin menossa koska tulee näillä näkymin kotiin. kyttäyksen makua juu mutta en oo koskaan pyytänyt että tekee niin se vaan tekee.
no nty sekin sitten loppu ja heti tuli kauheet suhteen loppumis kauhukuvat mieleen.

joo meki ennen laittettiin aina ku oltiin yöt erossa nii hyvän yön viestit ja rakkaudentunnstukset.. no nyt neki o jääny.. mä olin ennen aina se kuka laitto eka.. sit ku en laittanukkaan nii eipä tullu mitään..

nyt siihen on jo tottunu, vaikka kivaltahan se tuntuu mennä nukkumaan kivan viestin jälkeen...

onko tuohon jotain erillistä syytä vai onko vsain ns. kyllästyminen? kyllähän tuollasia suhteissa aina välillä tulee, mutta jos tahtoa ja rakkautta riittää olla yhdessä se menee kyllä ohi(kunnes tulee taas uudestaan) :hug:

Meillä se on aina ollu mies, joka on ensin viestitelly...Onhan se juu kivempi mennä nukkumaan hymy huulilla.

Ei ole kyse kyllästymisestä. Meillä on ollut riitaa yhdestä asiasta muutaman päivän. Harvemmin näin rankkoja riitoja on. Ei oikeastaan ääneen riidellä. Minä yritän selittää miehelle asian positiivisia puolia ja se vaan murjottaa ja mulkoilee... Käyttäytyy niin kuin kakara jos tulee riitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä se on aina ollu mies, joka on ensin viestitelly...Onhan se juu kivempi mennä nukkumaan hymy huulilla.

Ei ole kyse kyllästymisestä. Meillä on ollut riitaa yhdestä asiasta muutaman päivän. Harvemmin näin rankkoja riitoja on. Ei oikeastaan ääneen riidellä. Minä yritän selittää miehelle asian positiivisia puolia ja se vaan murjottaa ja mulkoilee... Käyttäytyy niin kuin kakara jos tulee riitaa.

työ, väsymys, talvi (pimeys) ootas kun tulee kevät niin rakkauspörriäiset iskee taas. usko mua, meidän liittokin elää pelkästään arjen mukaan. jos väsyttää niin vituttaa. ei siinä muukaan auta.

Yhteistyössä