Parisuhde ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Lapinmies
  • Ensimmäinen viesti
Lapinmies
Olen 30v työssäkäyvä mies.
Töitä tulee tehtyä aikas paljon, mutta kaikki aika mitä on mahdollista käyttää. Käytän sen kahden lapsen ja avovaimo kans. Kotityöt tehdään melko tasapuolisesti ja vaikka tekisin kaikki kotityöt toine on nii väsyny.
Ongelmahan on tämä, että avovaimo ei halua seksiä kanssani saati tee aloitetta.
On tullut kokeiltua kaikenlaista esim. Yhteinen leffailta,punaviinin,saunan ja kokovartalohieronnan kera, laitoinpa oikee kynttilät palaa tuoksun kera,
eikä sekää johtanu mihkää.
Ennen tuo jos mikä on toiminu.
Mikään ei saa puolisoa syttymään sillai, että olisi täysillä matkassa. Saahan häntä polokee ku tulupatonta moppoo, mutta siinä vaiheessa loppuu halut itelläki.
Kun kysyy et mikä mättää, ni ei mikään.
Kertokaa hyvät ihmiset mitä pitää tehä toisin?

No kuuleppa...
Olen 30v työssäkäyvä mies.
Töitä tulee tehtyä aikas paljon, mutta kaikki aika mitä on mahdollista käyttää. Käytän sen kahden lapsen ja avovaimo kans. Kotityöt tehdään melko tasapuolisesti ja vaikka tekisin kaikki kotityöt toine on nii väsyny.
Ongelmahan on tämä, että avovaimo ei halua seksiä kanssani saati tee aloitetta.
On tullut kokeiltua kaikenlaista esim. Yhteinen leffailta,punaviinin,saunan ja kokovartalohieronnan kera, laitoinpa oikee kynttilät palaa tuoksun kera,
eikä sekää johtanu mihkää.
Ennen tuo jos mikä on toiminu.
Mikään ei saa puolisoa syttymään sillai, että olisi täysillä matkassa. Saahan häntä polokee ku tulupatonta moppoo, mutta siinä vaiheessa loppuu halut itelläki.
Kun kysyy et mikä mättää, ni ei mikään.
Kertokaa hyvät ihmiset mitä pitää tehä toisin?
Avovaimoltasi on rakkaus loppunut sinua kohtaan. Teet viisaasti kun heität sen horon mäelle ja etsit paremman naisen itsellesi.

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Oletteko miettinyt miten saatte sen oman halun pysymään.
Pelkkä yhdynnän tuntemus ei pelkästään riitä.
Ainakin, jos molemmat on ihan hiljaa.
Puhuminen auttaa kummasti.
Kokeilkaa vaikka vaimon kehumista.
Omista tuntemuksista voitte kertoa.
Kysykää myös millaisia tuntemuksia hän kokee.

No kuuleppa...
Oletteko miettinyt miten saatte sen oman halun pysymään.
Pelkkä yhdynnän tuntemus ei pelkästään riitä.
Ainakin, jos molemmat on ihan hiljaa.
Puhuminen auttaa kummasti.
Kokeilkaa vaikka vaimon kehumista.
Omista tuntemuksista voitte kertoa.
Kysykää myös millaisia tuntemuksia hän kokee.
Ei siinnä enään puhumiset ja lässyttelyt auta jos kerran toinen ei halua seksiä niin ei halua, aivan turhaa on alkaa kuollutta elvyttämään väkisin.

Onnistuva mies.
No ei se välttämättä saakaan toista osapuolta seksistä kiinnostumaan vaikka puhuisi mitä, mutta puhumalla saa kyllä oman seksuaalisuuden toimimaan.
Tietenkin parasta seksi on silloin, kun molemmat siitä nauttii.
Mutta mikä on sitten toiseksiparasta.
No tietysti se, kun itse tuntee seksuaalisia tuntemuksia.
No miten ne saa tulemaan.
Siihen on muutamia keinoja olemassa.
Yksi niistä on puhuminen.
Vai ettekö muka kiihotu, jos sanotte jotakin eroottista?
Menette vaimon lähelle, sanotte jotakin, kiihotutte.
Tunnette kiihotuksen, sitten joko puhutte enemmän, tai annatte kiihotuksen laantua.
Noilla keinoin itse olen tilanteen hoitanut.

No kuuleppa...
No ei se välttämättä saakaan toista osapuolta seksistä kiinnostumaan vaikka puhuisi mitä, mutta puhumalla saa kyllä oman seksuaalisuuden toimimaan.
Tietenkin parasta seksi on silloin, kun molemmat siitä nauttii.
Mutta mikä on sitten toiseksiparasta.
No tietysti se, kun itse tuntee seksuaalisia tuntemuksia.
No miten ne saa tulemaan.
Siihen on muutamia keinoja olemassa.
Yksi niistä on puhuminen.
Vai ettekö muka kiihotu, jos sanotte jotakin eroottista?
Menette vaimon lähelle, sanotte jotakin, kiihotutte.
Tunnette kiihotuksen, sitten joko puhutte enemmän, tai annatte kiihotuksen laantua.
Noilla keinoin itse olen tilanteen hoitanut.
Joo jos kumpikin haluaa seksiä toistensa kanssa niin kaikki kiihottaa siinnä tilanteessa. Mutta jos jompi kumpi ei halua seksiä niin ei se kiihotu puheistakaan ja jos ne puheet sanojaa itseään kiihottaa niin mitäs helvettiä siinnä kiihottumaan jos ei kerran toinen halua seksiä? Parempi se on hakea sellainen kumppani joka on myös seksistä kiinnostunut ja haluaa myös sitä seksiä. Ajatellaanpa niin että jos mies haluaisi seksiä mutta rouva ei niin se säälipillu on kaikista pahinta mitä voi puolisolleen antaa.

Onnistuva mies.
Ei se vaihtaminen välttämättä parannusta tuo.
Ainakaan pitkäaikaista.
Minä ainakin nautin kiihottuneena olemisesta.
Ainahan se ei tule automaattisesti, joten käytän sanoja apuna.
No miksikö sitä kaipaan.
Siksi kun tiedän miten se tuntuu hyvältä, myös henkisesti.
Itselleni kyllä pystyn hankkimaan hyvänolontunteen.
Jos vaimo ei sitä tunnetta halua, niin sille en voi mitään.
Se kiihottuminen menee ohi ihan itsestään, eikä haittaa vaikka se ei johtanutkaan yhdyntään.
Haluan tässä vaan sanoa, että se seksuaalisuus on muutakin kuin yhdyntää.
Se tehdään sitten, kun molemmat sitä haluaa, ja senkin voi tehdä monella tavalla.
Ei se miehen erektio tarkoita sitä, että nyt haluan yhdynnän suorittaa.
Erektiosta voi nautiskella, ja nainen voi sen tuntea kehossaan ajattelematta miehen ajattelevan pelkästään seksiä.
Kumpa olisikin se vaihtoehto olemassa.
Ilman erektiota rakastaminen ja hyväily.

Ketjun aloittajalle sanoisin.
Kaikkien vaihtoehtojen kokeilu kannattaa.
Ei naisen elottomuus merkitse sitä etteikö hän seksistä nauttisi.
Paljastaahan se emätin sen onko hän kiihottunut.
Kiihottunut pimppi kyllä nauttii.
Ainakin rohkeat naiset on noin kertonut, ja uskon heidän kokemuksiin.

Kyllä se on
niin että jos nainen on eloton rakastellessa niin se on kuollut tai ei ollenkaan kiihottunut, pillun saa liukkaaksi muutenkin kuin kiihotuksen kautta. Käsitin ettei aloittajalla ole mitään kiihottumisongelmaa vaan ongelma on se että kun avokki makaa kuin kuollut eikä hänestä hehku mitään kiihottuneisuutta eikä kiimaa niin se kaataa aloittajan erektion. Kertokaapa naiset miten teillä käy jos olette kiihottuneita ja kiimaisia, otatte ukkokullalta suihin ym ja ukkokullan penis pysyy velttona loppuuko teiltä se oma kiihottuneisuus vai lisääntyykö se kun ette saa miehenne mulkkua seisomaan eikä mieheen tule muutenkaan eloa?

Onnistuvalla miehellä on joku omituinen fetissi kun tykkää siitä että on kiihottunut eikä kumppani syty mitenkään.

Jos siitä partnerin vaihdosta tulee muutamankin kerran hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävää seksiä niin sekin on parempi kuin olla suhteessa vuosikausia saamatta ollenkaan tyydyttävää seksiä.

Onnistuva mies.
Olkoon sitten vaikka vetissi, mutta silti kiihottuminen tuntuu hyvälle.
Yksi kymmenestä kiihottumisesta johtaa seksiin, ja se riittää minulle.
Nautin silti niistäkin kiihottumisista jotka ei seksiin johda.
Ne tyhjät yritykset ovat minulle esileikkiä.
Käsin hyväillen se seksi hoidetaan.
Toivottavasti se seksiksi luokitellaan.

Onko niin, kun nainen kiihottuu, niin se on aina hoidettava seksillä pois päiväjärjestyksestä?

No jos kostuminen ei vielä ole kiihottunuttila, niin mitä sen lisäksi pitää tapahtua.
Eli voiko mies sen havaita jotenkin?

Jassoo
Olkoon sitten vaikka vetissi, mutta silti kiihottuminen tuntuu hyvälle.
Yksi kymmenestä kiihottumisesta johtaa seksiin, ja se riittää minulle.
Nautin silti niistäkin kiihottumisista jotka ei seksiin johda.
Ne tyhjät yritykset ovat minulle esileikkiä.
Käsin hyväillen se seksi hoidetaan.
Toivottavasti se seksiksi luokitellaan.

Onko niin, kun nainen kiihottuu, niin se on aina hoidettava seksillä pois päiväjärjestyksestä?

No jos kostuminen ei vielä ole kiihottunuttila, niin mitä sen lisäksi pitää tapahtua.
Eli voiko mies sen havaita jotenkin?
Jos tarkoitat että kun kiihotut eikä kumppanisi lämpene seksiin niin silloin hoitelet itsesi kädellä? Sellainen kädellä hoitelu ei ole seksiä vaan runkkaamista.

Totta hevetissä jos mies ja nainen harrastavat esileikkejä ja nainen kiihottuu kovasti niin silloin se kiihottuminen hoidetaan seksillä pois, sellainen mies joka ensin kiihottaa naisen halukkaaksi seksiin ja sitten kuitenkin perääntyy pois ei ole onnistuva mies vaan paska mies.

Jos et tiedä mitä kaikkea naisessa tapahtuu silloin kun kiihottuu niin et todellakaan tiedä mitään naisista ja seksuaalisuudesta. Jos ainoana merkkinä pidät naisen kiihottuneisuudesta kostumista niin se kostuminen voi yhtähyvin olla sitä että nainen on kostuttanut syljellään pillunsa .

Onnistuva mies.
En ole sylkyä kokeillut, mutta luulen senkin tuntevani.
Eli liukkaus sen kertoo.
Se oikea kosteus kun on tosilukasta.
Ei vesikään ole liukasta vaan märkää.
Sormi on herkkä tuntemaan.
Kosteuden havaitseminen on merkki minulle siitä, että olen tervetullut.
Siksi kuvittelen silloin naisen olevan halukas, ja kiihottunut.
Yleensä jatko on ollut yhtäjuhlaa.
Teen homman loppuunasti, vaikka kylläkin käsin.
Noin on vaimo halunnut.

En hoida kiihottumistani loppuun runkkaamalla, vaan se laantuu ihan itsestään.
Tämä tilannehan tulee esille silloin, kun kumppani ei kiinnostu seksistä.
Kylläkin toisinaan vaimo haluaa hoitaa minulle käsin siemensyöksyn.
Kun ei aina se seksinhalu kohtaa, niin noita muitakin keinoja pitää osata käyttää, ja nauttia niistäkin.

Jos nainen kiihottuu ihan omia-aikojaan, niin eikö silloinkaan se kiihottuminen laannu itsestään.
Uskoisin häpyhuulten turpoamisen olevan merkki kiihottumisesta.
Eikö se lopu itsestään samoin kun miehen penis tekee?

Yhteistyössä