Parisuhde ilman läheisyyttä ja seksiä

Olen kolmen lapsen isä. 3v 5v 7v
Tympäsee kun vaimo ei ole ikinä välittänyt läheisyydestä.Itse olen tunteellinen ja haluaisin läheisyyttä.
Pärjätään kyllä hyvin arjessa. Vaimo ei ole paljoa ollut töissä, on ollut suurimman osan lasten kanssa kotona. Rahallisesti on ollut aina tiukkaa, sosku ja kela on tuttuja paikkoja. Itse olin töissä vajaat parikymmentä vuotta, sitten sairastuin.

Arki menee ihan mukavasti, suurimman osan ajasta ollaan kotona. Ei ole juurikaan vaaraa reissata missään. Ei o rahaa vuokrata mökkejä, reissata, käydä etelässä ym..
Vuodet vaan vierii ja tutut puhuu joka vuosi että tehtiin sitä ja tätä ja käytiin etelässä ym..

Itsellä on ylipainoa n.8kg mutta vaimolla n.45kg. Seksiä ei ole ollut pariin vuoteen ollenkaan. Silloin kun sitä oli niin makasi jalat levällään ja homma hoidettiin. Ei suutelua koskettelua ym. Rojut rööriin ja se oli siinä. Ei tässä tietysti paljoa ole menettänyt.

Pahinta on kun tuntuu että tunteet ovat kuolleet toista kohtaan.
Tuntuu että ollaan ystäviä.
Nukutaankin eri huoneissa.

Tämä taitaa olla kai aika tyypillinen tilanne kun ollaan oltu yhdessä 20vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Matkustaja67
Mekin nukutaan eri huoneissa kun tuolla ylipainoa niin hrveesti. Kuorsaa niin että ikkunat helisee. Onneksi on kaksi tervettä kättä. En ois nuorena uskonu että itelle käy näin. Onneksi ollaan vielä terveitä koko perhe. Itelle on kanssa luonnossa liikkuminen henkireikä. Vesillä tulee käytyä aika paljon. Itteä harmittaa kun ei ole ketään kenen kanssa vois jutella, joka kerkeis/jaksais kuunnella ja viel ymmärtäis. Kaikilla nykyään niin kiire ja rahan perässä juoksevat. Omat vanhemmatkin on vielä elossa mutta ei niitä kiinnosta eivätkä ymmärtäisi niillä itelläkin parisuhde rempallaan. Vastatkaa nyt joku nainen että kun ootte ollu parikymmentä vuotta yhessä vieläkö halailette ja pussailette. Onko seksiä ollenkaan vai kerta pari kuukaudessa.
 
1. Että voisitte nukkua samassa huoneessa, suosittelen käyntiä knk-lääkärillä joka arvioi tilanteen ja lähettää unipatjatutkimukseen. Sitä kautta mennään kuorsausleikkaukseen. Kuorsausleikkaus parantaa elämänlaatua merkittävästi, sitä on päivälläkin virkeämpi kun nukkuu paremmin ja sikeämmin. nimim 10v sitte ko leikkauksessa ollut
Minä kuorsasin niin että koko kämppä heilu ja "pahoina kuorsaajina tunnetut" jotuivat vaihtamaan huonetta, kun eivät saaneet nukuttua.

Mutta sitten mikä noita naisia vaivaa, kun miunkin vaimo oli lopuks enää vain "kaveri", sitte vain komentelija, sitte heitti mut pihalle. Sillä olikin ollut mies jo ½v jota se oli käyny kuksimassa. No, ei se mitään pärjään paljon paremmin yksinäni.
Mulla oli kehittynyt vaimon TEETTÄMISTÄ remonteista (exä oli sadistinen työnjohtaja ja mie ainoa alainen) paniikkihäiriö ja ahdistuneisuushäiriö. Aina kun olen omassa rauhassa ni helpottaa, mutta heti jos se laittaa viestiä/soittaa/tulee käymään/jne ni alkaa syän tykyttää, rupee ahistaan. Nyt ku on ero vireillä se yleensä tahtoo mun rahoja, tms.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä