Parillinen/Pariton

Ajatus: Olen onnellinen, parisuhteessa (vai valehtelenko itselleni)?
Aamulla kun herään, toivon että rakkaani sanoisi: Hyvää huomenta.
Toiveen toteutuminen on lähinnä kauempana kuin Mars-planeetta on maasta.
Myös suudelmat,hellyys ja muu läheisyys on kaikonnut.
Ehkäpä tämä suhde on rangaistus, villeistä poikamiesvuosista.
Sanontahan kuuluu: Jos rakkaus loppuu, loppuu seksikin.
:headwall:

Dick
Kuulostaa tutulta !
Minä en elä parisuhteessa mutta turhan moni sanoo olevansa "väljähtyneessä" liitossa. Sanovat minulle "Olet onnellinen kun saat olla poikamies". Minä koen olevani yksin onneton. Ei taida helppoa olla kenelläkään. Toki onnellisia on olemassa mutta harvassa. Silti kaikille tämän sivun lukijoille tsemppiä kaamokseen ja täysin purjein kohti uutta vuotta ja mahdollisuuksia.
Dick !
:flower:

äitee44
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 14:50 Dick kirjoitti:
Kuulostaa tutulta !
Minä en elä parisuhteessa mutta turhan moni sanoo olevansa "väljähtyneessä" liitossa. Sanovat minulle "Olet onnellinen kun saat olla poikamies". Minä koen olevani yksin onneton. Ei taida helppoa olla kenelläkään. Toki onnellisia on olemassa mutta harvassa. Silti kaikille tämän sivun lukijoille tsemppiä kaamokseen ja täysin purjein kohti uutta vuotta ja mahdollisuuksia.
Dick !
:flower:
Heii,
Haluaisitko Dick tavata tällaisen 44 vuotiaan yksinhuoltaja äidin, olen huomannut että sinua kiinnostaa kädenvääntöjutut ja voimakkaat naiset? Niinkö?
Minä olen ahkerasti punttia salilla nostava iso nainen (178 cm) joka kaipais tuollaista miesseuraa, ja kädenvääntökaveria ja juttukaveriakin.

Uskallatkos Dick vastata haasteeseen, jos otettaisiin vaikka ihan joku kädenvääntömatsi jossain ensin?
Missäpäin Suomea olet?
Käytkö itse salilla vai et?

rontti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 15:53 HuiHai kirjoitti:
Ajatus: Olen onnellinen, parisuhteessa (vai valehtelenko itselleni)?
Aamulla kun herään, toivon että rakkaani sanoisi: Hyvää huomenta.
Toiveen toteutuminen on lähinnä kauempana kuin Mars-planeetta on maasta.
Myös suudelmat,hellyys ja muu läheisyys on kaikonnut.
Ehkäpä tämä suhde on rangaistus, villeistä poikamiesvuosista.
Sanontahan kuuluu: Jos rakkaus loppuu, loppuu seksikin.
:headwall:
Ja sanotaa, että jos seksi sujuu, niin suhdekin onnistuu. Meillä tuota seksiä ole koskaan paljoa ollut. Kauheata hekumaa ei ole. Kriisit kolkuttelevat jatkuvasti ovella.

jatkoajalla
Hoitakaa niitä suhteitanne! Ei mikään kukka kastelematta hengissä säily! =)

Ja keksikään siihen arjen harmauteen jotain piristävää!! Poiketkaa välillä rutiineista, antakaa toiselle paljon, paljon, niin kyllä hänkin oppii antamaan!! Viettäkää romanttisia iltoja, nauttikaa joka hetkestä. :flower:

Elämä on lyhyt. Kohta sitä köpötellään ite kukanenki raihnasina vanhuksina muutamia askeleita per päivä. Mutta toivon mukaan onnellisina.

Kirkkomaata tai jonkusortin hautausmaata kohti tässä kukin kuljetaan. Ja koskaan ei voi tietää korjaako kuolema huomenna vai peräti tänään ja siksi on tosi tosi tärkeää että osaa nauttia joaisesta hetkestä!!! :heart:

Yhteistyössä