Pariisin tuntijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuume :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuume :)

Vieras
Olen menossa siskoni ja poikansa kanssa Pariisiin. Olen joskus muinoin 90-luvulla käynyt. Torstaina sisko & poika lähtevät disneylandiin, mä jätän väliin.

Keskiviikkona tullaan ja varmaan vaan tutkaillaan katuelämää, käydään jossain syömässä jne.

Torstain ajattelin viettää kaksijakoisesti, aamupäivän ja lounaan Bellevillessä Chinatownissa ja myöhemmin käyn shoppailemassa niissä isoissa tavarataloissa, jotka ovat hotellin lähellä.

Jos olette vastikään käyneet ja ostaneet lasten vaatetta, niin mielellään otan vinkkiä. Omalle tytölleni nimittäin kapeana tyttönä sopisi ranskalaisten malliset housut. Suomessa niitä on hankalampi löytää, niin meinaan ostaa aika monet kesäksi ja ensi talveksi sisähousuiksi. Ei tarvi välttämättä olla mitään merkkivaatetta, vaan paikalliset perusmerkit käyvät kyllä.

Joku lelukauppakin olisi kiva tietää etukäteen, tai hyvä osasto jne.

Perjantai ja lauantai kulunee suht paljon perusnähtävyyksissä siskon ja siskonpojan kanssa. Siinä tulee varmaan pyörittyä ihan siinä Seinen rannallla jne.

Ja jos on jotain muuta kivaa ehdoteltavaa, niin saa ehdottaa!

harmi etten osaa auttaa, koska en ole katsonut sieltä ostamieni lastenvaatteiden merkkejä ollenkaan :D J asiellä kun on miljoona kauppaa niin en tosiaan muista/tiedä/osaa sanoa että mistä ostin...paristakymmenestä eri kaupasta jotain :D

En oo siellä koskaan lastenvaatteita shoppaillu, mutta muualla Euroopassa suosikkilastenvaatteet oon ostanu Gapista. Varmaan siis Pariisistakin löytyy. Nähtävyyksistä sen sijaan kokemusta on sitäkin enemmän, ja ihan must-paikka joka Pariisin reissulla on ollut Sacre-coeurin kirkon portaat Montemartrella. Sieltä on huikeet näkymät yli koko Pariisin!

Yhteistyössä