Pari kysymystä pottailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Kun lapsi alkaa oleen siinä vaiheessa, että osaa kertoa hädästään niin kiikuttaako vanhemmat sen potalle? Vai missä vaiheessa lapsi osaa itse mennä potalle ja riisua housut ja vaipan? Osaako se sitten nostaa ne takaisin ylöskin? Vai käydäänkö ne sitten auttaan takasin?

Ja siis siksi kyselen, kun meillä kestovaipat joissa kuori ja irtonaiset imut niin tietäisin pitääkö tehdä kiinteitä paketteja että saa sitten itse takaisin kun nuo voi olla vähän hankala että imut pysyy paikoillaan...aikaa on vielä...

Kiikutan tytön potalle ja otan vaipan + housut pois kokonaan (näin on helpompi istua potalle) luulisin, ettei tyttö vielä pitkään aikaan osaa itse nostaa vaippaa ja housuja ylös. (nyt 1v2kk) Ehkä joskus lähempänä 2v:tta osaisi jo itse,,?

Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Musta tuo kysymys oli jotenkin hassu, koska ei meillä oo pidetty vaippaa enää siinä vaiheessa kun lapsi on oppinut kertomaan hädästä... :)

No siis tätä vähän hainkin ehkä takaa. Kun en minä tiedä pidetäänkö niillä lapsilla vaippaa varmuuden vuoksi vielä sitten kun osaavat itse riisua ja käydä potalla... :headwall:

Yhteistyössä