pari kysymystä alapäästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmökö

Vieras
kertokaapa mielipiteenne:
Löystyykö tavara ns. käyttämättömyydestä, kun sanotaan että ilolihakset pysyy kunnossa säännöllisellä seksillä?
Ja mistä sen voi itse tietää että onko löysä/tiukka? Jostain syystä askarruttaa näin hömöt kysymykset..

2 synnytystä on takana,erittäin tiukkana olen kuulemma säilynyt mutta tosin edellisestä seksikohtauksesta puolvuotta..miten mä voin sormilla sen tuntee? siis ymmärrän kyllä miten lihakset jännitetään mut mistä sen ite tietää siis,montako sormee menee vai nyrkki:D vai?

Osta geishakuulat ja testaa.. Niin ja sormitesti on sellainen että kaksi sormea sisään, levität hiukan niitä kun olet laittanut ne sisään ja puristat emättimen lihaksilla sormet takaisin kiinni toisiinsa. Jos masturboit niin tarkkaile orgasmin aikana kuinka voimakkaasti lihaksesi silloin toimivat.. ja sit lantionpohjalihasjumppaa vaikkapa tälleen koneella istuen aina, tekee hyvää ihan vaikkei oliskaan mitään huolta vielä löystymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
2 synnytystä on takana,erittäin tiukkana olen kuulemma säilynyt mutta tosin edellisestä seksikohtauksesta puolvuotta..miten mä voin sormilla sen tuntee? siis ymmärrän kyllä miten lihakset jännitetään mut mistä sen ite tietää siis,montako sormee menee vai nyrkki:D vai?

Ei kun laitat pari sormea ja sit jännität niitä lihaksia.. Ja sitten arvioit että kuinka se mahto puristaa. Tuntuko mitään vaikutusta vai tuntuko et sormet katkee :D
Siitä sen voit arvioida missä kunnossa se on.

Ja jos huolestuttaa, on aiheeseen erikoistuneita fysioterapeutteja olemassa => varaa aika niin asia selviää ja tarvittaessa korjaantuu.

kokeile parilla sormella, miltä puristus tuntuu: ei miltään, kevyeltä puristukselta, imaisulta, kuin vauvan imu tississä...