parhaimmat/lämpimimmät talvirukkaset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Reimatecit ei pidä lämpiminä eikä kyllä monet muutkaat. Kaikki olen kokeillut ja hyviä ei tunnu löytyvän ihan mistään. Lapset 2 ja 4 v.

Minusta tän talven malliston Reimatekin hanskat on kyllä paljon paksummat kuin aiemmat mallit.

nahkaiset on lämpimimmät ja erittäin käytännölliset toisin kuin joku epäili. ei tartu lumi eivätkä kastu helposti. nahkarukkasia löytyy pisemmällä varrella. oikein koville pakkasille alle ruskovillan tumput. kerrospukeutuminen on hyvä juttu myös käsissä

onko esim.lennen talvirukkaset lämpöiset?entäs reimatec?

Mulla kuumakalle 3v poika ja Reimatecin hanskat käytössä. Jos ulkona lämpimämpää kuin -10 astetta, pojan kädet ihan hiestä märät.
Kovemmilla pakkasilla oli ihan hyvät haskat meille.

Komppaan Ekosysteemiä, kyllä edelleenkin pakkasilla lämpimin ratkaisu on nahkakinnas ja sen alla lapaset. Nahka ei kastu pakkasella, lauhalla kelillä reimatecit yms ovat paikallaan.

Mä olen kokeillut jos jonkinmoista merkkihanskaa lapsille ja eivät ole pitäneet käsiä lämpiminä.

Viime syksynä ostin jokaiselle nahkarukkaset ja ne ovat mitä mainioimmat!
Postitiivisesti yllätyin myös yksistä halpishanskoista (maksoivat Tarjoustalossa 3?). Pitivät keskimmäisen pojan kädet täysin lämpiminä (yleensä pojalla jäätyy aina näpit) ja kovilla pakkasilla laitin alle mummini kutomat villakintaat. Lämmin oli!

Lennen ja Rasavilin rukkasia voi suositella kyllä, mutta nekin tarvitsevat villaiset välitumput alle. Lassie ja Reima(tecit) kalpenevat noiden rinnalla. Minusta myöskään Legotec ei ollut mitenkään superlämmin. Kivat tekee muuten noita karvakintaita (oikea nahka, oikea lammasturkis sisällä).

Kaikki mukuloiden hanskat kalpenevat selvästi mun untuvarukkasilleni. Sellaiset kun voisi lapsellekin ostaa...

Yhteistyössä