Parhaimmat kirpparilöytösi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mummi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mummi"

Vieras
Hei! Itse olen tehnyt mahtavia löytöjä tuolta netistä, missä myydään käytettyä sekä myös kierrellyt täällä meidän lähikirppiksillä. Haluaisin kuulla teidän tekemistä parhaimmista löydöistä! :)

Ensimmäisen lapseni tultua maailmaan on ollut kiva ostaa myös käytettyjä juttuja. Olen löytänyt edullisesti uudenveroiset merkkivaunut, puisen hoitotason, kantoliinan, imetys, -ja äitiysvaatteita sekä tietysti paljon lastenvaatteita myös kestovaippoja. Näistä voisin mainita, että ehdottomasti parhaimmat löytöni on eräs Boob-merkkinen imetyspaita, josta maksoin kympin kun uutena katselin tuommosta niin maksaa lähes seitsemänkymppiä. Sekä tuo kantoreppu, joka uutena päälle satasen niin sain sen erittäin vähän käytettynä kotiin postitettuna kolmeenkymppiin. :)

Mä olen ostanut tässä vuosien varrella niin paljon kirppikseltä, että niitä hyviä löytöjä kymmenittäin. En osaa määritellä parasta.

Viimeisimmältä kirppisreissulta, joka on blogiin rustattu ( Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa ) paras löytö oli Ticketin takki, joka on ihan kymppi siinä mielessä, että meillä on noita samoja (eri värisinä) takkeja eri kokoisina jo 7 kpl ja pukujakin 2 kpl...eli se on ihan suosikkini. Ja nyt sen sai vielä varsin edukkaaseen hintaan.

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Olen ahkera nettikirppistelijä ja -huutaja. Tässä nyt jotain alkuvuoden löytöjä:

sekalaista2.jpg

sekalaista8.jpg

sekalaista11.jpg

blogi2.jpg

blogi3.jpg

lautaset2.jpg

lautaset4.jpg

lautaset8.jpg

lautaset7.jpg

lautaset1.jpg

aprilli3.jpg

kiitos7.jpg

kiitos6.jpg

stepperi1.jpg

kaunis5.jpg

kaunis6.jpg

kaunis7.jpg

• Tykkää
Reactions: Jätkä ja SuzieQ.
Mun ehdottomasti kaikkein paras löytöni on meidän keittiön pöytä ja sen kuusi tuolia. Tuon ruokailuryhmän ostin huutonetistä hintaan 50 euroa. Pöydässä ja tuoleissa on valkoiset jalat ja tasot ovat puun väriset. Vastaavat uutena kaupassa lähtevät 700 eurosta.

Vaatelöytöjä on myös tosi paljon, varmaan paras niistä on reimatecin haalari 10:llä eurolla.

Keittis, aivan ihana tuo sinun kastikekannusi.

Minä ostelen yhtä tiettyä vanhaa arabian sarjaa. Toivon periväni ko. sarjan sitten vanhemmiltani. Kyseessä on siis astiasto, jonka isäni vanhemmat ovat saaneet häälahjaksi 30-luvun lopulla. Isoäitini on kuollut kun isäni oli 12-vuotias ja isoisäni on kuollut sodassa. Astiasto jäi suurelta osin taloon, joka on raunioitunut, ja astioita on pelastettu ko. talosta. Tuo astiasto on minulle tärkeä.

Keittis, aivan ihana tuo sinun kastikekannusi.

Minä ostelen yhtä tiettyä vanhaa arabian sarjaa
. Toivon periväni ko. sarjan sitten vanhemmiltani. Kyseessä on siis astiasto, jonka isäni vanhemmat ovat saaneet häälahjaksi 30-luvun lopulla. Isoäitini on kuollut kun isäni oli 12-vuotias ja isoisäni on kuollut sodassa. Astiasto jäi suurelta osin taloon, joka on raunioitunut, ja astioita on pelastettu ko. talosta. Tuo astiasto on minulle tärkeä.
Mitä sarjaa? Jos sattuisin näkemään jossain netissä, voisin vinkata.

Paras juttu minkä olen ostanut kirpparilta on jakkara UFFilta reilu 10v sitten. Ei kait sillä oo erityistä arvoa, semmoinen talonpoikaisjakkara lähinnä. Eikä se edes ollut halpa löytö. Mut se on jostain syystä mun lempihuonekalu.

Mä kiertelen kirppareita niin paljon kuin mahdollista ja kahden lapsen vaatteet on 95% kirppiksiltä. Jos nyt viimeisimpiä mainitsen niin reimatecin välikausihaalari 2.5€, metsolan paita 1.50€, meandi paitoja 1€, 128cm Lassie toppahaalari 3€, Riihimäen Ilvestölkki 2€............Harrastan live-kirppiksiä eli en osta netin kautta.

Keittiönoita hamstraa sellaista tavaraa, mitä meillä olisi kämppä täynnä, jos olisi tilaa ja saisin mieheltä tyylille hyväksynnän. :D
Nyt joudun tyytymään yksittäisiin siroihin pikku teekuppeihin asetteineen, joista siemailen teetä omina hetkinä.

Ennenku joku kuvittelee että oon täysin tossun alla, niin yksiössä on pakko tehdä kompromisseja, ei mieskään kaikkea saa tänne tuoda, mitä tahtoisi.

Hyviä löytöjä on todella paljon. Viimeisimpinä tuli mieleen, kun lähikirppiksellämme oli yksi myyntipöytä jossa oli pelkästään poikani tulevaa kokoa olevia vaatteita, edullisesti merkit huomioon ottaen. Mukaan lähti mm. Ticket to Heaven tähti-vk-haalari, uudenveroinen, 30 e, turkoosi fleecevuorinen Ticket-vk-takki 15 e, Reimatec henkselimalliset vk-housut 10 e (nämäkin erittäin hyväkuntoiset, ei mitään kulumia) ja P.O.P:in velourtakki 5e, ja paljon muuta merkkivaatetta.

Hyväkuntoisia leikki-ikäisten poikien vaatteita löytää kirppiksiltä aika harvoin, siksi ostan ison kasan aina kun sattuu kohdalle, varsinkin laatumerkkejä.

Itselleni olen löytänyt uutena kalliita takkeja pikkurahalla, esim. uudenveroinen In Wear-villakangastakki 15 e ja Ril'sin uudenveroinen vk-takki 30 e, ovh. 229 e.

Ai niin, ja itselleni löysin Marimekon käyttämättömät tennarit 7 e:lla.

Ja paljon, paljon muita hyviä löytöjä...

paljon oonkirppikseltä ostellu.

tytölle löysin ihanan pitkän takin talveen, 2Ella, huppu hukassa ja hihassa jotain kynsilakkaa, mutta sellaisella paikalla, ettei sitä edes huomannut.

itelleni löysin nahkaiset korkkarisaappaat eurolla.

kuplat-lampun jouduin jättämään kirppikselle, kun meillä ei sellaiselle ole paikkaa :(

Mä olen ostanut tässä vuosien varrella niin paljon kirppikseltä, että niitä hyviä löytöjä kymmenittäin. En osaa määritellä parasta.

Viimeisimmältä kirppisreissulta, joka on blogiin rustattu ( Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa ) paras löytö oli Ticketin takki, joka on ihan kymppi siinä mielessä, että meillä on noita samoja (eri värisinä) takkeja eri kokoisina jo 7 kpl ja pukujakin 2 kpl...eli se on ihan suosikkini. Ja nyt sen sai vielä varsin edukkaaseen hintaan.

Lukaisin linkkiä. Chef, kyllä Molo Kidsin Rainbow-haalaria on vieläkin saatavilla uutena. Ainakin vk-haalaria siis :)

Just bongasin nettikirppikseltä stokken tripptapin 20 eurolla.. Se oli varattu. Daaaamn! Voi jos olisin ollut 5 minuuttia nopeampi! Harmittaa niin vietävästi. Lapselle löysin laulumaan sängyn uudenveroisen 50 eurolla (ovh yli 300 euroa). Peililiukuovikaapisto (2 isoa liukuovea) 150 euroa, sekin uudenveroinen kunnoltaan. Huutokaupasta ostin 5 eurolla ison tv-tason ja ruiskumaalasin sen himmeän valkoiseksi.. Vastaavan näköistä myydään 400 eurolla yhdessä huonekaluliikkeessä.

No tänään ostin aivan ihanan vihreän Jonathanin toppatakin lapselle ensi talveksi 8 e:lla. Ei nyt kaikkien aikojen löytö, mutta oli tosi ihana takki. Kerran sain farkut 2 e:lla, sattumalta istuivat täydellisesti ja nousivat heti "ykkösfarkuiksi". Ja kerran, just kun etsin sateensuojaa vaunuihin, tuli Brion suoja vastaan 2 e:lla.
Ei nyt tule mitään huippulöytöä mieleen, vaikka melko aktiivisesti käynkin kirppareilla.

Yhteistyössä