M
mussu
Vieras
Ja ensin: joku urppaa kuitenkin että miksi pitää tehdä itse jne jne kun aina on skeidaa, niin...tavoitteena siis tehdä jotain kivaa kummeilla ja isovanhemmille koska nämä kuitenkin lapsia muistavat.
Mitä on tehty:
- jääkaappimagneetteja (pariakin eri mallia)
- heijastimia (pehmeitä)
- linnunpönttöavaimenperä
- froteehuppu (siis suihkun jälkeen hiuksiin laitettava)
- riisisuklaaherkkuja
- nekkuja
- kynttilänjalka
- geelikynttilöitä
- koruja (helmistä rannekoruja)
- piparkakkutaloja yms.
Yritetty tehdä juttuja, jotka olis oikeesti ihan kivoja ja käyttökelposia (mitä siis itsekin ottaisin vastaan) ja kuitenkin pieniä ja näppäriä (ettei lapsen taideteos vie koko olkkarin kirjahyllyä..) mutta sellaisia mitkä vois myös hävittää jos ei tykkää/kyllästyy.
Eli olisko hyviä ideoita, aihe saisi olla aika helppo, jotta lapset pääosin osaa sen itse tehdä. Olis toivoittavaa myös että sama idea kävis kaikille.
Googlattu on, mutta hyviä linkkejäkin saa laittaa.
Mitä on tehty:
- jääkaappimagneetteja (pariakin eri mallia)
- heijastimia (pehmeitä)
- linnunpönttöavaimenperä
- froteehuppu (siis suihkun jälkeen hiuksiin laitettava)
- riisisuklaaherkkuja
- nekkuja
- kynttilänjalka
- geelikynttilöitä
- koruja (helmistä rannekoruja)
- piparkakkutaloja yms.
Yritetty tehdä juttuja, jotka olis oikeesti ihan kivoja ja käyttökelposia (mitä siis itsekin ottaisin vastaan) ja kuitenkin pieniä ja näppäriä (ettei lapsen taideteos vie koko olkkarin kirjahyllyä..) mutta sellaisia mitkä vois myös hävittää jos ei tykkää/kyllästyy.
Eli olisko hyviä ideoita, aihe saisi olla aika helppo, jotta lapset pääosin osaa sen itse tehdä. Olis toivoittavaa myös että sama idea kävis kaikille.
Googlattu on, mutta hyviä linkkejäkin saa laittaa.