parhaat alet netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttuiita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttuiita

Vieras
Mistä olette ostanneet toppaa tai lasten vaatteita? ja itsellekkin toppaa etsin mutta aika nihkeesti on :/ ja kun on kotona vastasyntyneen kans niin ei oikeen kaupoille pääse...

Lasten toppaa on myynnissä monessakin paikassa, mutta koot ovat vaihtelevasti menneet monesta paikasta eli millaista haetaan.

Itse ostin jesperistä, kuopus.fi:stä ja ballot.fi:stä topat ja sisävaatetta ensi vuodeksi. Sisävaatetta myös popista

Viimeksi muokattu:
Mä ostin toppaa Lasten Juulia ja Joonatanista (oli vain hajakokoja, mutta just passelia sattui olemaan mun pojalle ensi talveksi) sekä juuri Anton & Ninasta. Sisävaatteita tilasin mielettömän laatikollisen H&M:ltä, jossa jo muutenkin on edulliset hinnat ja vielä alet päälle niin... :) :)
Lisäksi ostin jotain pientä Cittarista ja Seppälästä ihan IRL-käynneillä, mutta enemmän netin kautta...

Nyt on niin hyvin vaatetta, että paljoa ei tarvita pitkään aikaan, kesävaatetta sitten seuraavaksi kun tulee niistä alet jussin jälkeen...

Millanen merkki on minymo? Kestävä?

Minymo on ihan hyvä. Meillä on ollut vain takki ja se kesti hyvin ja piti hyvin vettä. On tosin melko ohut, joten koville pakkasille sitten kunnon kerrokset alle tai sitten paksumpi paukkupakkasasu lisäksi. Mun mielestä Minymossa on hyvä hinta-laatusuhde. Miinusta liki joka asuun painetut m-merkit jotka loistaa kilometrin päähän... ;) Itse en niin tykkää että merkki hyppii silmille. Ei tossa merkissä kyllä mitään hävettävää ole, vaan taitaa olla tosin in ja muodikas juuri nyt, mut silti jotenkin...

Yhteistyössä