M
muita???
Vieras
Onko muita, jotka joutuvat syömään reippaasti särkylääkettä raskauden aikana? Kärsin kovista päänsäryistä, ja nyt pahimmillaan on särkenyt n. joka toinen päivä niin, että olen joutunut ottamaan keskimäärin pari kolme Panadolia päivässä. En ole kovin huolissani, sillä aikaisempi raskaus oli jokseenkin samanlainen, paitsi särkyä oli vielä enemmän ja lääkkeitäkin taisin joutua popsimaan vielä useammin. Eipä tuo lääkkeiden syöminen näytä aiheuttaneen pojalleni mitään. Aiempi neuvolantäti rauhoitteli, että parasetamoli on turvallista, vaikka joutuisi vähän enemmänkin ottamaan. Mutta aina silti mietityttää... Pari kertaa olen ottanut myös Buranan toivoen, että se katkaisisi säryn pitemmäksi aikaa, mutta eipä senkään teho kovin pitkään riitä.
Sekin on aika jännää, että yksikään minua hoitaneista äitiysneuvolan terkoista ei ole ollut tietoinen päänsärystä raskausoireena, vaan aina on ihmetelty ja veikkailtu säryn syyksi ties mitä. Mutta kun tuttujen kanssa puhuu ja näitä palstoja lukee, päänsärky tuntuu olevan melko yleinen raskausvaiva, ja monet uskovat sen johtuvan hormoneista. Ihan vain mielenkiinnosta ja ehkä myös lohtua saadakseni kyselenkin, että oleko ainoa lääkkeitä runsaasti popsiva odottaja?
Sekin on aika jännää, että yksikään minua hoitaneista äitiysneuvolan terkoista ei ole ollut tietoinen päänsärystä raskausoireena, vaan aina on ihmetelty ja veikkailtu säryn syyksi ties mitä. Mutta kun tuttujen kanssa puhuu ja näitä palstoja lukee, päänsärky tuntuu olevan melko yleinen raskausvaiva, ja monet uskovat sen johtuvan hormoneista. Ihan vain mielenkiinnosta ja ehkä myös lohtua saadakseni kyselenkin, että oleko ainoa lääkkeitä runsaasti popsiva odottaja?