Paras ystäväni on valehdellut minusta asioita, miten suhtautuisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Sain siis eilen kuulla, että paras ystäväni on valehdellut minusta asioita poikaystävälleen. Tuli ilmi, kun poikaystävä mainitsi minulle näistä asioista, joita siis piti totena. Näin koko viime yön unta tästä, mutta en yhtään tiedä kuinka suhtautuisin asiaan. Ystäväni on siis pyytänyt poikaystäväänsä tekemään joitain arkipäivän palveluksia minulle, vaikka todellisuudessa nämä palvelukset ovat tulleet ystävälleni itselleen, enkä minä ole tiennyt tästä mitään ennen eilistä. Ei siis ole mistään kauhean isosta asiasta kyse, mutta silti tuntuu jotenkin kurjalta, kun kyseessä tosiaan on hyvä ystävä, vai onko entinen sellainen?

Minkä tyyppisistä palveluksista on kyse? Kuulostaa aika erikoiselta!

Ottaisin kyllä puheeksi ystävän kanssa, Kerrot mitä poikaystävä sanoi ja katsot vähän miten ystävä reagoi jäätyään valheista kiinni.. Ehkä se auttaisi ainakin omalla kohdallani selvittämään miten suhtautua asiaan.

No kuulosti minustakin aika erikoiselta, ja ihmettelin kuinka poikaystävä on voinut uskoa tekevänsä näitä palveluksia minulle, sillä se olisi ollut minusta sopimatonta, enkä olisi kehdannut sellaisia pyytää. Ilmeisesti kyse on ollut siitä, että ystäväni on itse pyytänyt näitä palveluksia poikaystävältään niin usein, että on halunnut laittaa välillä "syyn jonkun toisen niskoille". Pitäisi varmaan tosiaan jutella ystävän kanssa, mutta ei jotenkin tee mieli olla häneen yhteydessä :/

Vaikea sanoa mitään kun ei tapausta tiedä, mutta ystävät eivät valehtele. Ja ottaisin etäisyyttä, ja kun ystävä ottaa yhteyttä, niin sanoisin hälle asiasta

Vaikea sanoa mitään kun ei tapausta tiedä, mutta ystävät eivät valehtele. Ja ottaisin etäisyyttä, ja kun ystävä ottaa yhteyttä, niin sanoisin hälle asiasta

Näin minäkin ajattelin.. Olisin voinut jotenkin ymmärtää, jos ystävä olisi minulle kertonut, että hän on käyttänyt minua tekosyynä näissä tilanteissa, mutta se tuntuu kurjalta, että hän on minullekin valehdellut.

Yhteistyössä