paras yksityinen lääkäriasema pääkaupunkiseudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suosituksia pyydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suosituksia pyydän

Vieras
mikä on mielestänne paras yksityinen lääkäriasema pääkaupunkiseudulla, espoo, helsinki, vantaa alueella.

mieleen tulee pikkujätti, mehiläinen, ja dextra. onkohan muita mikä näistä olisi paras ja kenestä lääkäristä olette erityisesti tykänneet. tarkoitus olisi varata lapselle lääkäriaikaa ja olisi kiva jos olisi pitkäaikainen paikka.

voi olla että lapsella on allergiaa, epäilen vahvasti niin.

Ehdottomasti Töölön Mehiläinen. Siellä on ihan huippuhyvät lääkärit, ja palvelu pelaa. Ja muutoinkin asiantuntevan/ toimivamman oloinen kuin esim. Pikkujätti. Lisäksi heillä on 24 h/ päivystys (tavallisella puolella), joten pääset tarvittaessa yölläkin lääkäriasemalle, jonka koneelta löytyy lapsesi lääkärikäyntihistoria.

Ollaan käytetty pääosin lapsella Mehiläistä ja Pikkujättiä, joskus harvoin Diacoria. Itse käytän pääosin Diacoria. Meillä on sairasteltu paljon, joten kokemusta on kertynyt:)

Varmasti joka paikassa on huonoja ja hyviä lääkäreitä, mutta Dextra kun tuli puheeksi...

Kävin korkean kuumeen takia Dextrassa. Lääkäri käski syödä Buranaa ja maata peiton alla, sanoi että "joku virustulehdus varmaan". Kotona mies ihmetteli, miksei esim. tulehdusarvoa otettu ja passitti päivystykseen. Tulehdusarvot tosiaan olivat katossa - diagnoosina munuaistulehdus ja kaksi viikkoa sairaalassa antibioottitipassa.

Pahoittelut vuodatuksesta, mutta huono maku jäi Dextrasta tuon jälkeen. Diacorissa olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

Mä suosin Doctagonia, kotilääkäriä. Ei tarvitse koskaan raahautua sairaan lapsen kanssa minnekään. Hoitajat voivat myös ottaa kaikki tarvittavat verikokeet yms kotona.

Niin, ja Visa Lautamatti tuolla Töölön Mehiläisessä saa sekä meidän perheemme (ja uskoakseni myös ystäväperheemme) äänen tykättynä, aidosti välittävänä, taitavana ja osaavana lääkärinä. Löytyy juuri tuolta Töölöstä.

Lapselle Pikkujätti, ainakin Itiksen toimipiste on loistava. Ukkonen on meidän lääkäri ja todella hyvä hommassaan, ei turhia tuhlaa aikaa ja silti menee nappiin hoidot, suositukset ym. joka kerta. :)

Mehiläinen on yllättävän epätasainen mielestäni! Joskus osuu todella hyvä lääkäri, yleensä ei. Diacorissa sama ongelma.

pikkujätistä sen verran, että mielestäni ei niin hyvä. sain lapselleni hyvin outoja suosituksia ulkomaalaiselta lääkäriltä, ja tilanne sairaudessa vain paheni :(

Varmasti joka paikassa on huonoja ja hyviä lääkäreitä, mutta Dextra kun tuli puheeksi...

Kävin korkean kuumeen takia Dextrassa. Lääkäri käski syödä Buranaa ja maata peiton alla, sanoi että "joku virustulehdus varmaan". Kotona mies ihmetteli, miksei esim. tulehdusarvoa otettu ja passitti päivystykseen. Tulehdusarvot tosiaan olivat katossa - diagnoosina munuaistulehdus ja kaksi viikkoa sairaalassa antibioottitipassa.

Pahoittelut vuodatuksesta, mutta huono maku jäi Dextrasta tuon jälkeen. Diacorissa olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

Me taas ollaan saatu lapselle Dextrassa aina aivan loistavaa palvelua. Esim. kerran päivystysjonossa oma-alotteisesti sihteeri kysyi, jos haluaisimme mennä kympin kalliimmalle lastenlääkärille, niin ei tarvitsisi jonottaa. Aika turha kysymys ;) . Ja esim. korvatulehdukseen ollaan saatu ensimmäinen antibioottiannos paikan päällä, niin ei ole tarvinnut mennä samantien päivystävään apteekkiin.

[QUOTE="pikku";23672898]pikkujätistä sen verran, että mielestäni ei niin hyvä. sain lapselleni hyvin outoja suosituksia ulkomaalaiselta lääkäriltä, ja tilanne sairaudessa vain paheni :([/QUOTE]

Meillä Pikkujätissä lääkäri ei huomannut silmätulehdusta...Jonka itse huomasin lääkärireissua seuranneella apteekkiressulla 10 min. kuluttua.

Outoa - meillä Dextrassa aina laboratorion auki ollessa on passitettu sinne - melko usein mielestäni turhaankin. Kalliiksi on tullut, omillamme kun maksellaan...

Töölön Mehiläinen on ainakin omien kokemuksieni mukaan todella huono. Lääkärit ovat aina myöhässä 30-45 minuuttia, diagnoosit ja ohjeet heikkoja, ja laatuun nähden kallis.

Munkkivuoren Dextrassa on lastenlääkärinä aivan kaamea nainen,jolla valitettavasti pari kertaa kävimme. Tympeä asenne. Pikkujätissä aina osunut sympaattinen lääkäri. Lautamatilla kävimme ummetuksen takia ja voin vain suositella.

Itse kävin Terveystalossa Tapio Kallion vastaanotolla tapaturmasta aiheutuneen kipeän polven takia. En voi suositella missään tapauksessa. Kallio ei löytänyt polvesta vikaa ja ihmetteli miksi tulin hänen vastaanotolleen. Sitä ihmettelen nyt itsekin. Myöhemmin eräs asiantunteva lääkäri löysi polvesta vian, polvi leikattiin ja se tuli kuntoon. Aiemmin olin vuosia Terveystalon asiakas.

[QUOTE="Mehiläinen";23672750]Ehdottomasti Töölön Mehiläinen. Siellä on ihan huippuhyvät lääkärit, ja palvelu pelaa. Ja muutoinkin asiantuntevan/ toimivamman oloinen kuin esim. Pikkujätti. Lisäksi heillä on 24 h/ päivystys (tavallisella puolella), joten pääset tarvittaessa yölläkin lääkäriasemalle, jonka koneelta löytyy lapsesi lääkärikäyntihistoria.

Ollaan käytetty pääosin lapsella Mehiläistä ja Pikkujättiä, joskus harvoin Diacoria. Itse käytän pääosin Diacoria. Meillä on sairasteltu paljon, joten kokemusta on kertynyt:)[/QUOTE]
Toimivimmat lääkärikeskusketjut ovat nykyisin pääkaupunkiseudulla Pikku-Jätit ja Diacorit. Dextran palvelun taso ei ole enää sitä mitä se on ollut vielä 10 vuotta sitten. Yöpäivystystä ei ole.

Mulla on jäätävät kokemukset munkkivuoren dextran psykiatrista. En saanut mitään selvää sen sössötysestä, ihanku olis ollu täynnä jotain lääkkeitä, eikä ollut minkäänlaista myötätuntoa tai empatiaa potilasta kohtaan, ei edes kuunnellut mua ajastaan, puhu päälle eikä yrittänyt edes tulla mua vastaan ongelmissani.Vähätteli mun ongelmia ja suostu sit määrämään pitkäaikais lääkkeen lopulta. Sanoin että on nukkumisen kanssa ongelmia, vaikka melatoniinia on kotona ja otan sen mutta ei auta, ei kuunnellut vaan sano että jatka vaa sen käyttöä ja nauro räkäset. Käteen ei jäänyt muuta kun huono maku koko paikasta ja iso lasku. Ei ikinä enään tonne!!! Mehiläinen parhaimpia paikkoja, Diacoristakin hyvää palvelua.

Yhteistyössä