paras yksityinen hammaslääkäri tampereella??

ev
Meillä on ollut tosi hyvä yksityinen hammaslekuri nimeltään Satu Malmlund - Suun seutu Ky. Hänellä käymme joka vuositarkastuksessa ja yhtä huolellisesti hän tekee tarkastuksen joka vuosi.

"hammaskeiju"
Jokipii Anne, Hämeensuu. Ehdottomasti asiantuntevaa ja rauhoittavaa toimintaa. Mulla edellinen hml oli lähettämässä jo muualle hampaan implantin laittoon koska hampaaseeni hän ei kuulemma olisi saanut paikkaa joka pysyisi, mutta tuolla on saatu tosi hyvä paikka hampaaseen joka on kestänyt jo muutaman vuoden. Ei tullut lisäkuluja implanteista ja koskaan en ole yhtä hyvää hammashuoltoa saanut hampailleni kun siellä tehtiin.

"Jussi"
Olen ollut Tammerkosken hammasklinikalla Tero Siirilän potilaana jo muutaman vuoden ja tässä välillä, kun vastaanotto oli remontissa, jouduin hakemaan apua äkilliseen kipuun toiselta lähistön hammaslääkäriltä, palvelu oli tökeröä ja sitäpaitsi törkeän hintaista. Harvoinpa tulee sanottua hammaslääkäristä, että ikävä tuli, mutta nyt kyllä tosiaan tuli! Hammaslääkäri ei koskaan esitä kalleinta ratkaisua vaan parasta minulle. Onneksi Tammerkosken Hammasklinikalla käytössä oleva kutsujärjestelmä postittaa taas ajallaan minulle tarkistuskutsun, jolloin tiedän taas olevani asiantuntevassa hoidossa.

Hammaspelkoinen
Satu Hannuksela Keskustorilla. Antaa aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Esittää eri vaihtoehdot. Tuolissa ei satu eikä pelota. Hänen vastaanotollaan myös oikomishoitoa ja implantointia. Laskuttaa kohtuullisesti. Hyvien liikenneyhteyksien varrella, myös pyörätuolipotilas pääsee liuskan ja hissin avulla. Yleensä jonoa, mutta kannattaa jonottaa;)

pelkääväpotilas
Itse pelkään hammaslääkärin luona käyntiä enemmän kun mitään muuta koko maailmassa mutta mustanojan hanna tampereen hammaskääläriasemalla oli ihan huippu kun juurihoito piti tehdä
Suosittelen siis sitä mestaa ja hannaa. Ja oli edukas paikka käydä hammasremonttia tekemässä

"Pilvi"
Selailin keskustelupalstoja toiveena löytää hyvä hammaslääkäri Treelta. Taidan kyllä olla samaa mieltä epäilevän kanssa , että joku HL mainostaa itseään näissä. Onpa sääli, jos pitää tolle linjalle lähteä ja kertoo kyllä paljon myös ihmisestä. Mutta löysin kyllä hyviä vinkkejä ja sitä kautta mainion hammaslääkärinkin. ????????

vierailija
Itselläni on hyvä kokemus Sadusta.Puuduttaavarovasti, kysyy sattuuko ja sanoo,että nosta oikea käsi ylös,jos et pysty sanomaan sattuuko. Antaa pitää tauon välillä.

Tulehtunut hammas
Itselläni on hyvä kokemus Sadusta.Puuduttaavarovasti, kysyy sattuuko ja sanoo,että nosta oikea käsi ylös,jos et pysty sanomaan sattuuko. Antaa pitää tauon välillä.
Ainoana hammaslääkärinä Hannuksela vastasi jouluaattoaamuna ja lupasi soittaa puhelinreseptin apteekkiin tulehtuneeseen hampaaseen, joka särkee. Tällä perusteella ainakin inhimillinen ja palveleva.

vierailija
Hanna Mustanoja, ystävällinen ja mukava. Ammattilainen. Hammaslääkäripelkoni (tai ehkä paremminkin kauhuni) on kaikonnut Hannan vastaanotolla käyntieni jälkeen. Kiitos Hanna ja Kaisa :)

Yhteistyössä