Paras valmisruoka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja food
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

food

Vieras
Mikä on mielestäsi paras alle 4 euron valmisruoka?

Omasta mielestäni paras ja maukkain jonka olen maistanut on lidlissä myytävä Trattorio Alfredo lasagne, hintaa kilon paketilla on 3,90e, oletteko maistaneet?

[QUOTE="vierailija";29483853]Pakasteesta Pirkan pinaattikeitto. Tarjouksessa lähes aina, eurolla paketti. Taitaa olla ainut ruoka jota hyyyvin harvoin viitsin itse valmistaa. :)[/QUOTE]

Miten valmis pinaattikeitto valmistetaan toiseen kertaan?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvänen aika;29483855:
Nyt pitää tietysti alkaa kirjoittamaan ISOILLA kirjaimilla, kun jotkut eivät ymmärrä olla syömättä eineksiä. Niihinhän kuolee välittömästi.

Valmisruoka ajaa saman asian kuin itse tehty. Ala myös saarnaamaan tupakasta, alkoholista, limuista, karkeista, sipseistä, energiajuomista, ulkonakin on autojen pakokaasuja ja tupakansavuja, muistathan käyttää happinaamaria?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvänen aika;29483855:
Nyt pitää tietysti alkaa kirjoittamaan ISOILLA kirjaimilla, kun jotkut eivät ymmärrä olla syömättä eineksiä. Niihinhän kuolee välittömästi.

Joo kannattaa, mä kuolin jo ala-asteella. Oon nyt kummitus, bööö öööö!!!!! :DD

Nämä on hyviä:

72138_peruna-parsakaalipaistos.jpg

[QUOTE="vierailija";29483853]Pakasteesta Pirkan pinaattikeitto. Tarjouksessa lähes aina, eurolla paketti. Taitaa olla ainut ruoka jota hyyyvin harvoin viitsin itse valmistaa. :)[/QUOTE]

Pinaattikeitto on kyllä hyvää mutta nälkä sillä ei lähde.

Yhteistyössä