Paras tupakka aloittelijalle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloitin tupakoinnin nyt vuodenvaihteessa, olen jo 3 askia polttanut, punaista marlboroa! Oikeen hyvää :) Seuraavaksi ostan jotain muuta merkkiä, ai vitsit tää jännää ja uutta!
 
vierailija
Aloittelijalle suosittelen jotakin kevyttä ja laadukasta kuten Belmontin hopeaa (tai sinistä) tai Kentin hopeaa (sininen ja ruskea myös hyviä). Marlboron kultainen on hieman em. vahvempaa, mutta myös laatusavuke. Punaiset vahvat tupakat voi ottaa kuvioon, kun on totutellut ensin keveämpään. Laadukkaita vahvoja ovat Colt punainen, North State punainen (nortti), Camel keltainen ja Marlboron punainen. ÄLÄ missään tapauksessa kajoa halvemman hintaluokan lamamarlboroihin kuten L&M, P&S, Pall Mall, Chesterfield ja West. Ne maistuvat aivan järkyttävältä.
 
Malporo man
Aloittelijalle suosittelen jotakin kevyttä ja laadukasta kuten Belmontin hopeaa (tai sinistä) tai Kentin hopeaa (sininen ja ruskea myös hyviä). Marlboron kultainen on hieman em. vahvempaa, mutta myös laatusavuke. Punaiset vahvat tupakat voi ottaa kuvioon, kun on totutellut ensin keveämpään. Laadukkaita vahvoja ovat Colt punainen, North State punainen (nortti), Camel keltainen ja Marlboron punainen. ÄLÄ missään tapauksessa kajoa halvemman hintaluokan lamamarlboroihin kuten L&M, P&S, Pall Mall, Chesterfield jpa West. Ne maistuvat aivan järkyttävältä.
Punanen Mallu on paras
 
vierailija
En polta mutta eräs kaverini polttaa ja olin kerran pulassa kun oli kipeä ja lupasin viedä ruokaa + röökiä mutten yhtään tiennyt, mitnkä merkkistä tupakkaa. Eikä vastannut enää puhelimeen. Pyysin sitten sinistä L&M:ää kun muistelin äitini sitä joskus polttaneen. Kaverin kommentti oli että "Hyi v""u" .D Oli vissiin pahaa
 
vierailija
Niin itelle ei noi Nortit maistu. Eikä myöskään vuoristoilmat eli nää mintut ja mynthonit. Mikähän olis sitten paras tupakka. Suht. kevyt, ettei olis niin epäterveellinen.

Ite poltan 2 tupakkaa arki-iltaisin ja sitten viikonloppuna jos on viihteellä saattaa mennä n. 10.

Olen aikoinani polttanut kunnolla, mutta lopetin kun tuli raskaaksi. Sitten pikkulasten kanssa ei viittinyt aloittaa.

Jossain vaiheessa sit rupes tuota iltatupakkaa kaipaamaan ja tällä kuviolla nyt menty useempi vuosi. Välillä pidän viikon totaalitaukoja.

Se on ihmehomma, että aamuisin tai töissä ei tee ees mieli. Ainoastaan just iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
 
vierailija
Niin itelle ei noi Nortit maistu. Eikä myöskään vuoristoilmat eli nää mintut ja mynthonit. Mikähän olis sitten paras tupakka. Suht. kevyt, ettei olis niin epäterveellinen.

Ite poltan 2 tupakkaa arki-iltaisin ja sitten viikonloppuna jos on viihteellä saattaa mennä n. 10.

Olen aikoinani polttanut kunnolla, mutta lopetin kun tuli raskaaksi. Sitten pikkulasten kanssa ei viittinyt aloittaa.

Jossain vaiheessa sit rupes tuota iltatupakkaa kaipaamaan ja tällä kuviolla nyt menty useempi vuosi. Välillä pidän viikon totaalitaukoja.

Se on ihmehomma, että aamuisin tai töissä ei tee ees mieli. Ainoastaan just iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Suosittelen Belmontia, Kentiä tai kultaMallua
 

Yhteistyössä