Paras tupakka aloittelijalle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajattelin karanteeniin kyllästyneenä käydä ostamassa askin tupakkia, viime kerrasta onkin jo n 15 vuotta! Nolottaa, jos pyydän jotain mitä ei enää myydä! Poltin aikoinaan norttia ja vihreää mallua. Mallu oli raikasta! :) Saako tuota vihreää mallua vielä, vai onko mentholin makuiset kieletty?
 
2018
Olen aikeissa aloittaa tupakoinnin. Merkkejä on kuitenkin niin valtavasti, ja nykyään vieläpä kaikki piilossa, etten oikein tiedä että mitä merkkejä ylipäätään edes on. Kysyisinkin nyt teiltä suosituksia, että mikä olisi kaikkein paras tupakka tällaiselle aloittelevalle tupakoitsijalle?
Pukkaako ap jo horsmaa, kovaa yritystä hitaaseen itsariin ainakin on :eek:
 
Hyvin täällä voidaan! Aloitin vihreällä marlborolla, ja siihen tykästyin kokeiluiden jälkeen. Vaan nytpä ne pirulaiset kielsi menthol savukkeet
Ajattelin, että jos alkas kääriä itse, sekaan jotain kissanminttua tai mentholuutetta!
Latella ei oo kiire kääröihin, mutta jos sulla on, niin eiköhän sienipuolelta löytyis tarpeeksi tehokkaita aineita :unsure::sneaky:
 
vierailija
Hyvin täällä voidaan! Aloitin vihreällä marlborolla, ja siihen tykästyin kokeiluiden jälkeen. Vaan nytpä ne pirulaiset kielsi menthol savukkeet
Ajattelin, että jos alkas kääriä itse, sekaan jotain kissanminttua tai mentholuutetta!
Eikös ne myy poltettavia erimakuisia yrttejä netissä. Tarkoitettu sähkösavukkeisiin tai vastaaviin. Varmaan käy sätkiin myös.
 
vierailija
Kyllä tupakka on nautinto. Käy juoksemassa pitkän lenkin. Sitten lösähtää lenkin jälkeen rentona istumaan ja vetäsee kunnon henkisauhut tupakista. Hyvä olo leviää ihanasti läpi kehon! :)
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.
vierailija
Lucky Strike on paras. Saa aina itsestään numeron, kun voi kovaan ääneen kiskalla ihmetellä "miten niin teillä ei myydä Lycky Strikea?". Sitten kun heillä ei ole sitä, niin kerrot haluavasi sytyttimen. Kun ne tarjoaa jotain muovisia Colt:tejä, niin siitä toinen meteli "miksei teillä myydä Zippoja". No lopulta sanot, että voit sen Coltinkin tällä kertaa väliaikaisesti hyväksyä ja maksat tietenkin Diners Clubille.... ja taas voit nostaa metakan "miten niin teillä ei käy Diners Club". Sitten jätät ostamatta ja nautit minuutistasi julkisuudessa.
 
vierailija
Jep jep. Kaverille tuli keuhkoahtauma alle 40v. Eräälle toiselle kaverille tuli myös ahtauma ja kuoli 51v.
Jaa, no mun isoisä taas veti kaks pakkausta Norttia päivässä ja eli 95v että onhan nöitö.

Yksittäistarinat on ihan turhia. Mutta toki tilastollisesti tupakka on aikamoinen riski, mutta pitää kuitenkin muistaa että se lähinnä lisää riskejä. Ei se mitään varmaa keuhkoahtaumaa tai syöpää tuo.

Mikähän muuten on sellainen maltillisen polttamisen raja, että terveyshaitat vähissä. Mä luulen, että joku puoli askia.
 
vierailija
Jaa, no mun isoisä taas veti kaks pakkausta Norttia päivässä ja eli 95v että onhan nöitö.

Yksittäistarinat on ihan turhia. Mutta toki tilastollisesti tupakka on aikamoinen riski, mutta pitää kuitenkin muistaa että se lähinnä lisää riskejä. Ei se mitään varmaa keuhkoahtaumaa tai syöpää tuo.

Mikähän muuten on sellainen maltillisen polttamisen raja, että terveyshaitat vähissä. Mä luulen, että joku puoli askia.
Maltilliset määrät, eli aski päivässä ei aiheuta vielä mitään terveyshaittoja!

Terkuin Sisätautilääkäri
 

Yhteistyössä